MASetupCleaner

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg skrev et indlæg forleden om MASetupCleaner, som en gang imellem dukker op ved start, og vil scanne min maskine.

Der blev svaret, at det kunne have forbindelse med Samsung Kies, som jeg havde hentet til brug ved min Samsung Tablet,og jeg havde også selv læst om dette på nettet.

Jeg blev anbefalet,at afinstallere Kies, hvilket jeg gjorde, men den dukkede op igen efter afinstallationen.

Jeg ringede så til Samsung, og de bedyrede, at de intet havde med den spyware at gøre, men anbefalede at jeg igen hentede Samsung Kies¨fra deres hjemmeside.

Hvad gør jeg nu !

m.v.h. vah

2 Kommentarer

Hej 

Jeg har selv prøvet at installere kies 

men fik også fornøjelse af dette spyware

det er et program til at spore pirat kopiering

den eneste måde du kan fjerne det er at gå i denne computer og søg efter exefilen 

og slette den den ligger i en windows systemmappe, når du har gjort dette så finder du mappen progammer x86 og fjerne alt i mappen Any Mark og derefter helle mappen 

Så scanner du med DRWEB fra nettet opg fjerne alt den finder. Genstart maskinen. 

installere Spydig og kør dette spyware program . Så skulle du gerne være sluppet af med det. :-)

Istedet for at bruge KIes, så opret en mappe på din pc og kopier fra tellefonen tingene ind der, så kan du altid lægge det tilbage i din tellefon.

Hilsen Nørden 

Luffe

Tak for svaret,

Jeg havde helt glemt det.

m.v.h. vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@