Manglende telefonstik

• Deltager
  • 0 kommentarer
Det her er situation. Jeg er lige flyttet ind i en ny lejlighed, den tidligere lejer har så valgt at fjerne det kabelstik som var i lejligheden for hvem ved hvad for en grund, jeg tænker fint jeg ville alligvel have TDC så prøver at finde ud af hvad der skal til. Fordi jeg bor på 3. etage har jeg fået af vide at jeg skal betale 4000 for at få installeret telefonstik :/ det er langt over mit budget og rigtig mange penge at skyde ind i en leje lejlighed, jeg har prøvet alt, spørge udlejeren om han skal betale, finde ud af om jeg selv kunne trække ledningerne, men fordi man skal bruge en lift ender det næsten på samme pris som før. Jeg har enda prøvet af finde kabelstikket, men der er slet ingen ster at finde i vægen Trist humørikon Er der nogle der har nogle gode idere?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mon ikke bare stikdåsen er blevet afmonteret, og kablerne så ligger et eller andet sted under tapeten, eller hvad du nu har på væggene. Prøv at bestille et sæt kabel-planer over din lejlighed (gratis) så kan du præcis se hvor dine kabler kommer ind i lejligheden. Bestil her: http://ledningsoplysning.tdc.dk/CadoWeb/Cado/erhvervIndex.jsp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)