Må genstarte Homebox hele tiden


  • M_W
  • Deltager
  • 0 kommentarer
I løbet af den sidste uges tid har jeg været ude for at miste internetforbindelsen flere gange dagligt.

Så snart jeg genstarter min Homebox får den kontakt og der er adgang igen, men det er noget træls at skulle gå og genstarte boxen hver 3-4 time for at kunne have internetadgang.

Jeg har via TDCs hjemmeside testet linjen med det resultat at den automatiserede test ikke kunne finde nogen fejl.....og når jeg er på er hasigheden helt som den skal være.

Min mistanke er, at det er selve Homebox'en, der er en fejl på.....men er der nogen, der har nogle input til hvordan det kan løses (eller om det kan skyldes noget andet)

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej M_W.

Fint at du har testet linien.

I stedet for at genstarte boxen skal du Nulstille den.

Se:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23649

Den vil derefter selv opdatere med ny software,og vende tilbage til det password der står under boxen.

Venlig hilsen

  Trumle.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)