Svar

Log In til router (erhverv)

Hej.

Jeg har TDC erhverv men , jeg kunne godt tænke mig at logge ind og ændre nogle få instillinger på min router men sidst jeg snakkede med en fra support sagde han at jeg ikke hvade et GUI interface med i mit abonnement, men han sagde at det ikke ville koste noget at ændre det, men jeg skulle åbenbart tage kontakt til TDC igen over mail med et konto nr?

Er der nogen som ved hvordan jeg gør det?

Venlig hilsen Asger Glad humørikon

icon

Bedste svar af BrianHHansen 25 november 2015, 09:31

Hej abgersaurus.

Du skal lige være opmærksom på at DU ikke kan gøre noget når du har Erhvervs abbonement. Det er DIN ARBJEDSGIVER der suverent bestemmer hvad du kan, og må, på din linje.

Hvis det er dig der er arbejdsgiver (dvs. dit firma) koster det så vidt jeg ved ekstra at få ændret opsætninger i router.

Da vi havde TDC erhverv med ADSL, var det KUN TDC der måtte/kunne ændre i router, og det kostede ekstra hver gang der skulle laves noget.

Især hvis du er ejer af linjen, er det en god ide at læse betingelserne der blev tilsendt dig da du oprettede din linje. Betingelserne er så vidt jeg ved ikke de samme som hvis du havde privat net. (Det kan have ændret sig siden vi havde det.)

Venlig Hilsen

Brian

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej abgersaurus.

Du skal lige være opmærksom på at DU ikke kan gøre noget når du har Erhvervs abbonement. Det er DIN ARBJEDSGIVER der suverent bestemmer hvad du kan, og må, på din linje.

Hvis det er dig der er arbejdsgiver (dvs. dit firma) koster det så vidt jeg ved ekstra at få ændret opsætninger i router.

Da vi havde TDC erhverv med ADSL, var det KUN TDC der måtte/kunne ændre i router, og det kostede ekstra hver gang der skulle laves noget.

Især hvis du er ejer af linjen, er det en god ide at læse betingelserne der blev tilsendt dig da du oprettede din linje. Betingelserne er så vidt jeg ved ikke de samme som hvis du havde privat net. (Det kan have ændret sig siden vi havde det.)

Venlig Hilsen

Brian

ok, mange tak for det hurtige svar!

Jeg må nok hellere snakke med dem og høre om det kan lade sig gøre at få lidt flere "rettigheder" Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)