Løgn og humbug

Vis første besked

32 Kommentarer

Hej alle

Jeg gentager lige mit spørgsmål:

Er der nogen, der ved, på hvilken ejendom på Frederiksberg, de to elevatorer, Jan henviser til, er monteret?

God weekend

Omdømme 4
Badge +1
Hej

Som afslutning:

Nu drejer det sig om flere ejendomme og støjtjenesten laver en vurdering om de vil stille krav om udbedring. Det afhænger af omkostninger til udbedring vs. gevinst og mål.

Problemet er ens for alle udbydere på telefon nettet.

Nu har du fået en forklaring på hvorfor det gav problemer hos dig og mere kan jeg desværre ikke gøre så for mit vedkommende er denne tråd slut.

mvh

Jan

Det er åbenbart hemmeligt hvilken ejendom (nu ejendomme!) problemerne hidrører fra (hvis det overhovedet er støj, der er problemet og ikke bare TDC gamle kabling, man ikke vil ofre penge på at opdatere. TDC er jo  i krise på alle niveauer undtagen på topchefernes lønniveau).

Støjtjenesten, som vi kalder institutionen her, er jo Telestyrelsen, som har registreret TDC's henvendelser, såfremt TDC overhovedet har henvendt sig om sagen. Det vil blive interessant at se, hvorfor Telestyrelsen i givet fald ikke har foretaget sig noget i sagen. Elevatorerne kan selvfølgelig også findes gennem byggesagsarkivet i Frederiksberg Kommune. Det vil jeg bruge lidt tid på at undersøge.

Jeg har jo nu TDC's ord for, at to eftermonterede udvendige elevatorer er årsag til store problemer for mange kunder på Frederiksberg. Jeg har desuden nu TDC's ord for, at de pågældende elevatorer er godkendt af byggemyndighederne i Frederiksberg Kommune trods forudsigelige støjproblemer, derefter påklaget af TDC til Telestyrelsen, hvorefter Telestyrelsen har vurderet, at man intet skulle foretage sig. Alt i alt et godt udgangspunkt for videre research.

Aktiviteten på TDC Forum består i høj grad af brugere, der har problemer, svar fra TDC-medarbejdere og svar fra de såkaldte superbrugere, som er lønnede af TDC og forpligtede til at repræsentere TDC's synspunkter og slå ned på kritik, der bliver for blomstrende.

Men jeg har da fået samlet en del information herinde, og den information vil jeg tage med mig til andre mere lydhøre fora.

De seneste to aftener har jeg fået leveret mellem 1,5 og 3 Mb og har hverken kunnet se tv eller andet.

Så kære TDC: Det er meget, meget vigtigt, at vi taler pænt til hinanden. Måske skulle I også overveje at behandle jeres kunder ligeså pænt, som I forventer at de taler til jer. Det gør I nemlig ikke, og det er ikke så sært, at folk flygter til andre teleudbydere.

Venlig hilsen

Omdømme 1

Brugernavn789 skrev:
........ og svar fra de såkaldte superbrugere, som er lønnede af TDC

Forkert!!!

Superbrugerne får ikke en krone. Det kan jeg skrive under på.  Glad humørikon

og Jeg har i mine fire på på forum haft min egen mening.

se link

Om TDC superbrugerne

Jeg har een gang været inviteret til TDC for lidt over to år siden.

Jeg ved desværre ikke hvad "og mere til" dækker over!

Kære MajeH

Det er muligt at jeg har misforstået nogle af dine formuleringer. Jeg bygger på følgende citater fra dit indlæg, For oven over alting..... som du sendte til TDC Forum Team, den ‎05-09-2015 17:17 efter du var blevet smidt ud.

"Nu er jeg så smidt ud og efter jeg har været hele følelsesregistret igennem, er jeg faktisk meget glad for den beslutning. Jeg er blevet stolt af mit "spar es", som betyder at jeg ikke længere skal have en neotral holdning til TDC Groooooop, som det ellers forventes af det nye forumteam, at en superbruger skal have, og som det er skrevet i en pm stilet til mig.  Nu er jeg ikke længere pålagt en mening, som kun må skrives på det hemmelige sted eller som PM'er.  "

"Jeg kunne vælge at være vred på forumteamet, men det er jeg ikke! Tak fordi I ikke smidder mig helt ud af forum, men giver mig mulighed for at skrive dette og mine fremtidige _ikke_ neotrale holdninger i den offentlige del.  Det glæder jeg mig til at kunne gøre igen, nu da jeg blot er et .  "

"Tak til forumteamet som generøst har tilbudt, at jeg må forsætte, som gratis arbejdskraft for TDC.  
Jeg vil lige overveje, om det er ulejligheden værd."

Venlig hilsen

Omdømme 1
Ja det har du misforstået.  Glad humørikon

Jep, jeg har været gratis arbejdskraft siden 2010 og det har jeg så fået tilbudt at forsætte med.  Humørikon griner højt

Du er ny og ved sikkert ikke at jeg har været superbruger uder to forskælligfe forumteam. De to team har forskælige holdniger til hvordan superrbrugene skal agere og hvordan forum fremadrettet skal modeleres.  

"Det nye forumteam" har magten til at bestemme, derfor titlen "For oven over alting".   Og det er vel  i orden, når det er dem der er valgt af ledelsen, for at føre deres holninger ud i forum.  Det nye forumteam forventer en neotral holdning til TDC Groop, hvilket det gamle forumteam ikke stillede krav om. Derfor er jeg glad for at gå fra stjernen og ned til "spar es". 

Slut herfra. 

Begrundelse:  Lidt for meget mudderkastning fra os alle i denne tråde, undtaget fra teknikkeren. 

Skulle jeg komme med et ønske, skulle det være, at min tråd "for oven over alting"  blev flyttet tilbage. 

Mudderkastning? Nej, nu er der vist lidt rod i begreberne. Saglig kritik er ikke mudderkastning. Og den kritik jeg har fremført er saglig!

Mudderkastning er måske snarere når man garanterer 20 Mb i Telebutikken, leverer 2-5, tvangsmæssigt nedgraderer mig til 10 og stadig leverer under og derefter på en glad dag ringer mig op og tilbyder mig at få 13 Mb - mod betaling naturligvis.

Nu vil jeg trække mig fra denne tråd for det er alligevel spildte kræfter. Overvejer at åbne en ny tråd, hvor vi brugere kan udveksle erfaringer om TDC's brudte løfter.

Jeg vil dog sige at jeg har fået værdifulde oplysninger på denne tråd for så vidt angår TDC's forklaring på problemerne på Frederiksberg. Den forklaring vil jeg researche på. Og så vil det vise sig hvad der er op og ned på den historie (bemærk at jeg ikke kan få oplyst hvor på Frederiksberg støjen udsendes). Kontakter Telestyrelsen og Frederiksberg Kommune i morgen.

Og kære MajaH. Så vidt jeg kan se har jeg ikke misforstået noget helst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)