Live mail 2011 -nye mail forsvinder

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har kørt på Live mail 2011  ca 3 år. 2 gange er det nu sket, at nogle undermapper er pist væk. Mailene kan IKKE findes på computeren... Nej, jeg har IKKE selv slettet dem.

Den sidste måned er kommet et alvorligt problem med at modtage mail.

Hvis jeg f.eks. vil slette en mail -eller kvittering for modtagelse, popper et vindue op med, at de tilhørende mail vil forsvinde. Om jeg vil fortsætte ? Når jeg svarer JA, modtager jeg ikke den næste mail fra afsender i min sædv. mailboks, men den gamle bliver markeret som ulæst, så jeg véd, jeg skal søge efter en ny i 'Søg'. Meget besværligt -og den kommer ikke i min mailboks på noget tidspunkt.

I dag højreklikkede jeg og opdagede, at der under egenskaber i mailen stod :

C:UsersToveryAppDataLocalMicrosoftWindows Live MailMail.tele (628inbox)    

Mailene er altså smidt derind...

Hvordan retter jeg det ?? mvh Tovery

3 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej

Det gør du ved at gå ind i indstillinger tryk på e-mail

tryk på fane bladet avanceret

tryk på vedligeholdelse

tryk på lagringsmappe

Wupti og det skriver du den sti du vil ha...

Hej igen..

Tak for svar, men jeg kom ikke videre, og problemet er ved at være ret stort nu, idet jeg mister mange mails fra privat-personer.

Jeg har gjort som foreskrevet, men jeg véd jo ikke, hvor jeg skal bede om at få mine mails ind.. Jeg kører ganske almindelig Live mail 2011 + Gmail-konto, og nu kommer g-mailene heller ikke ind. Ville bede et par private skrive herigennem i håb om at få mailene. Men det gør jeg så stadig ikke.

Jeg kan jo nemt fægte i blinde, hvis jeg afprøver de muligheder der er, men de fleste 'svarer' nu tilbage, at denne boks ikke er tom ???

Der hvor jeg beder mine mail komme ind under avanceret lagringsmapper, har jeg valgt:

C:UsersToveryAppDataLocalMicrosoftWindows Live Mail

Men altså, de private mails kommer IKKE ind... Slet ikke dem, der har 'besvaret' min mail.

HJÆLP hurtigst muligt..... mvh Tivery

Hej igen.

Kom til at tænke på, om jeg kunne lave en opdaterng af programmet? Der må vel være kommet nye versioner, siden jeg fik det lagt på min computer for 3 år siden ???

Jeg skal jo være 100% sikker på, at INGEN adresser eller mails forsvinder. HVIS muligt, vil du så skrive et link her? på forhånd tak

mvh Tovery

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P