Linksys router efter TDC homebox

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej jeg har problemer med at få det trådløse netwærk til at komme forenden af huset så hernede vil jeg sætte en router op det er en linksys wrt54gl, jeg har gået efter en vejling som jeg fandt på Tdc's side som beskrev:

Hvis du stadig ønsker at koble din egen router efter TDC Box/Homebox skal du gøre således:

1. TDC Box/HomeBox har som default ip adresse 192.168.1.1 og dens dhcp uddeler ip adresser fra 192.168.1.10 – 192.168.1.99. Disse ip adresser må derfor ikke bruges i din egen router!
  2. For at forbinde din router med TDC Box/HomeBox skal du forbinde et lan kabel fra en af TDC Boxens/HomeBoxens gule LAN porte til din egen routers WAN port.
  3. For at undgå at benytte de samme ip adresser som i TDC Boxen/Homeboxen kan du give din egen router ip adressen 192.168.2.1 og lade dens dhcp uddele ip adresser fra 192.168.2.10 – 192.168.2.99.
  4. Du skal nu tilkoble alt udstyr til din egen router, hvorefter du har adgang til internettet.
Dette har jeg prøvet men kan ikke få huld igennem til nettet, hvad gør jeg, og hvorfor er det så bøvlet med tdc' udstyr, har lavet det hos nogle jeg kender, de har yousee her satte vi det bare i stikket og det virkede med det sammen, uden at vi skulle ændre nogle ip adresser.

er der en der kan hjælpe ?????

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8