Linjen er fejlbehæftet

Godaften.

Har siddet siden kl 3 i eftermiddags og kæmpet med både min pc og router. Da jeg kom hjem fra arbejde i dag virkede min internet opkobling ikke, jeg tænkte det bare var nede hurtigt (typisk 5-10 min), men efter 30-40 min virkede det stadig ikke. Så jeg begyndte med de sædvanlige at restarte routeren osv. Til sidst valgte jeg at resete routeren, men stadig uden held. Har læst alle mulige spørgsmål og svar her på forumet men intet er præcis det samme problem. Har en Homebox fra 2013 der har kørt uden de store problemer. Da jeg brugte telefon nummeret til det her "Er du ramt af en fejl?" viste det sig at der kunne være en fejl i linjen. Start "lyset" blinker langsomt, wifi "lyset" lyser og den der forbinder til centralen blinker hurtigt. Skal jeg tage telefon kontakt til TDC eller har i nogen anelse om hvad problemet kan være?

Hilsen Gustav

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad siger ern TDC Linjetest ? :  http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/ 

Hej Lars

Kan ikke finde noget der hedder TDC linjetest og linket du vedhæftede virker ikke. Men hvis du mener den hvor man skriver sit telefon nummer og det kommer op om der er et problem, står der bare det er fejlbehæftet og at jeg skal kontakte support

Hilsen Gustav

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gustav.

Når du allerede HAR tastet dit telefonnummer (eller EM-nummer),og der meldes fejl på linien,skal du følge meldingen du har fået:

Du skal kontakte TDC-Support.

Ring til TDC på 70 70 30 30 -- tast 2
Hverdage 8.00-20.00
Weekend og helligdage 10.00-16.00

Venlig hilsen
   Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(