Licensnøgle mangler på "mit yousee"

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har to bekendte, der betaler for - og bruger - tdc sikkerhedspakke, desværre fremgår dette ikke af deres "mit yousee" sider, hvorfor licensnøglen til sikkerhedspakken også mangler.

Kan man få rettet op på dette uden at spilde en times tid i telefonkøen?

was

(En bekendt bruger tdc's sikkerhedspakke (f-secure...)

Den har ikke hentet opdateringer siden sammen(ned)smeltningen, nogen gode råd til at få liv i den igen?

pft

ebbe)

13 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

majah

Nå men så er der løst op for det. Ganske vidst er yousee og tdc (ned)smeltet sammen, men derfor kan man godt have to forskellige abonnementer, der skal håndteres under hvert sit login.

Hvis man er både dsl (tidligere tdc) og coax kunde, så er det udenfor det, yousee kan præstere, at lægge disse abonnementer sammen til et.

Så der skal altså oprettes et nyt login ud fra dsl abonnementet, og når både mail (incl webmail) og mobil er blevet tilknyttet til coax-abonnementet, så skal kunden ind over et em-nummer for at kunne få adgang til sit abonnement via "mit yousee" . Det viste sig også nødvendigt at anvende nemid for at kunne oprette yousee login #2.
Nu er nøgle på plads, og det hele er ok. Tungt og besværligt og kundefjensk, men ok.

Man må lade det, det er nogle hårdhudede supportere, der sidder derinde. Kender ikke andre, der sidder midt i en så alvorlig og velbegrundet bananstorm. Tak for hjælp og tålmodighed.

Nb hvis ikke Jaap er gået inden nytår, så går jeg :-(

Omdømme 1

@majah desværre, så har yousee ikke lagt nøglen og abonnementet på plads endnu. men vi arbejder på at få dem til at arbejde med det.

Du skal nok få  æren når tingene engang bliver rigtige. Jeg ved yousee kan, de har gjort det før.
Skal ringe til dem i dag, I skal nok få at vide om de performer....

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ruber2
Er der en chance for at du har fået løst dit spørgsmål via et af indlægene, så tråden kan blive markeret som løst?
Hvis ikke mine billeder, om hvor nøglen kan findes, har hjulpet, bør jeg nok slette dem igen og omvendt hvis de har hjulpet vil en accepteret løst tråd poppe op, når andre skriver om manglende licensnøgle.
tja...ikke noget med skyld - kun et forslag om hvad der kunne være fedt..når man nu med erhvervsabonnement har adgang til yousee portalen. effektivitet effektivitet effektivitet. smileyvery-happy:

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

MJS1 skrev:
fik løst mit ved at tænke mig om. mit er firmaabonnement og derfor skulle jeg downloade tdc sikkerhedspakken gennem erhverv og ikke via yousee (selvom jeg har et mit.yousee login) og fik så licensnøglen via det oprindelige brev modtaget fra TDC sidste år. 

Selvom yousee ikke følger med - så venner (altså yousee) - Det vil være fedt om I indføjede en oplysning på mit.yousee om at man er omfattet af et erhvervsabonnement og ikke bare kan se oplysningerne på mit.yousee. 

Skal YouSee nu også ha' skylden for, at du ikke tænkte dig om? ;)

fik løst mit ved at tænke mig om. mit er firmaabonnement og derfor skulle jeg downloade tdc sikkerhedspakken gennem erhverv og ikke via yousee (selvom jeg har et mit.yousee login) og fik så licensnøglen via det oprindelige brev modtaget fra TDC sidste år. 

Selvom yousee ikke følger med - så venner (altså yousee) - Det vil være fedt om I indføjede en oplysning på mit.yousee om at man er omfattet af et erhvervsabonnement og ikke bare kan se oplysningerne på mit.yousee. 

Omdømme 1

•  jup. Jeg har heller ikke noget at lade f-secure høre.
    Har skam været i kontakt med kundeservice vedrørende sagen, blev sat på hold mens han undersøgte og blev fra hold smidt af. Uden at yousee senere er vendt tilbage. senere hsr jeg skrevet til dem, men der er ikke sket noget endnu.
    Jep, jeg turde ikke holde mine sparepenge på, at Jaap stadig er direktør til nytår. Cirka alt hvad der kunne gå galt er gået galt - og lidt til - i forbindelse med sammenlægningen af tdc-privat og yousee. Og de fleste fejl er kommet pga. regulær dårlig forberedelse og planlagt sjusk under gennemførslen.

•  Been there, done that. Still got no tshirt.

• Omdømme 3

he he - tror du?

Spøg til side. Hvis du kun har 5 dage tilbage før den går i udu, bør du da nok ringe til kundeservice og få dem til at opdatere dit abb. .

Forresten så ligger  F-Secure lunt i svinget, som danner grundlag for yousees sikkerhedspakke.  Der er lige foretaget en test af 19 antivirusprogrammer.

http://www.computerworld.dk/art/237801/test-af-19-programmer-her-er-den-bedste-antivirusbeskyttelse-lige-nu

Omdømme 1

•  jeps, det er der, jeg har ledt. Desværre er siden ikke blevet opdateret med bredbåndsabonnement og .-produkter efter sammenlægningen.Dog er der adgang til webmail,

Mon ikke det bliver i orden, når yousee skifter direktør igen.

• Omdømme 3

Hvis du betaler for sikkerhedspakken, skal licensnøglen stå i "Mit Yosee"

Log på "Mit yousee" (ikke dit mobil login /hvis du har sådan et) men det logind der giver adgang til dit bredbåns oplysninger.  Prøv evt. samme login, som du bruger til at logge på her i forum. )

Når du er logget ind kan du se dit "Bredbånd" med en grøn pil ude til højre. Klik på den grønne pil.

På den nye side klikker du i venstre kollonne på "Sikkerhedspakken"
    Nu burde du kunne se nøglen til sikkerhedspakken.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Dette er et kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager derfor meget sjældent. Ring på 70 70 40 40 eller send en mail fra hjemmesiden eller kontakt Yousee på Facebook (hvis man er bruger der).

Omdømme 1

status lige nu er, at den ene har fået sine oplysninger på login opdateret og alt er ok.
    Den anden har ikke hørt noget endnu, Sikkerhedspakken har nu i 14 dage jævnligt gjort opmærksom på at pakken holder op med at virke om 5 dage! 

interessant at der ikke er kommet svar på denne - jeg har samme problem. Licensnøglen i mit velkomstbrev virker ikke og jeg kan ikke se den på mit yousee heller. Er der ikke én der kan svare?

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)