Langsomt internet

Er den ny kunde hos TDC fra d. 1-12-2014 

bestilte TDC hometrio hvor vi blev lovet hurtig internet samt tv og mobil.

Vi havde hurtig internet den første uge 25mbit/3mbit sagde den når vi testede den

men nu er det faldet til 6mbit / 500kbit. og det er utrolig dårligt service af TDC..!!

Når man ringer ind til jer er der lang kø og det gider jeg ikke vente på mage til elendig service i kan yde!!! 

bliver der ikke rettet op på dette inden d.1-1-2015 er jeg ikke kunde hos jer mere.!!!! 

Ja jeg har genstartet internettet osv. osv. 

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Mads1004.

Dette er et kundeforum, hvor kunder hjælper kunder, vi har ikke mulighed for at måle , eller se på din linje. Hvis du ikke ringer derind, så sker der ikke noget inden den 1.1, da du ikke får fat i TDC på dette forum. Hvis du læser dette indlæg, især nederste afsnit er det udmærket forklaret: /t5/Om-TDC-Forum/Velkommen-til-TDC-Forum/td-p/149717.

klipet fra linksiden:

Husk, at TDC ikke yder direkte support herinde

Dette er et kunde-til-kunde forum, og selvom vi hos TDC er til stede herinde, yder vi ikke direkte support eller hjælp. Har du akut brug for hjælp med dine TDC-produkter, skal du tage kontakt til vores support eller kundeservice: http://tdc.dk/kontakt

Klip slut.

Venlig Hilsen

Brian.

Omdømme 4
Hej Mads.

En ting du kan gøre ,uden "at sidde i køen til TDC-Support".

Alt--undtagen 1 pc der skal være forbundet til Homeboxen med netkabel--skal afkobles.

Trådløs net skal slukkes.

Derefter skal du bruge dit EM-nummer.

Dette står på din ordrebekræftelse,som du fik fra TDC.

Gå ind på denne side--og indtast dette EM-nummer i "Tjek din linie" .

Er der fejl på linien bliver det fejlmeldt via denne side :

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=2

Derefter kan du teste hastigheden.

Du kan ikke måle korrekt med fjernsyn+Wi-Fi kørende.

Har du tilkøbt HD-kanaler vil dette alene skære over 8 MB af hastigheden.

Venlig hilsen

Trumle.

Når jeg i den første uge kunne se Discovery HD og tage en hastighedstest gennem wifi med samme resultat flere gange. 

Skal du ikke komme og sige at det pludselig efter 3 uger ikke kan lade sig gøre mere. 

Omdømme 4
Det er jo netop derfor du skal finde ud af,om der er fejl på din linie til centralen.

Det er ikke noget jeg bilder dig ind.

Men det finder du nok ud af,når du engang kommer igennem til TDC-Support.

Venlig hilsen

Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)