Langsom internet på ps4

har et problem på min ps4 er mit net så langsomt og jeg lagger hvor gang jeg spiller online har prøvet ringe til yousee de siger de intet kan gøre kan det være rigtigt der slet ikke er noget at gøre det føst kommet for en uge siden inden da virkede det upåklageligt

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det var ikke meget.  Du bor sikkert langt fra din lokale telefoncentral :-( Hvis jeg var dig ville jeg i en periode teste hastigheden over døgnet med f.eks. speedtest.net, så kan du se et bud på, hvad du får af hastighed ned og op.

Jeg er ikke klar over om Yousee tilbyder "pair bonding" på deres telefonkabler. Ved "pair bonding" udnytter man, at der (måske) er et ekstra kobber par i dit telefonstik. De skulle give dig en hastighed omkring 20/2, men der er sikkert nogle grimme gebyrer og et krav om ny "pair bonding" router/modem, hvis Yousee kan levere.

har 10/1 men har altid virket fint i flere år og de siger de ikke kan give mig hurtiger her hvor jeg bor

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvor hurtig forbindelse har du betalt for? Har du checket den fra f.eks. speedtest.net flere gange og forskellige tider på døgnet? 

Jeg spiller ikke så meget mere, men god en ven som spiller meget er blevet nødt til at opgradere sin linie, da flere af hans spil efterhånden krævede en højere hastihed ned. Du kunne se om dine spil anfaler en hurtigere linier end den du (reelt) får fra Yousee lige nu.

har altid og haft kable i spiller faktisk sådan set det meste af tiden så både dag og aften/nat

Omdømme 3

Badge +3
Kender ikke meget til PS4, men spiller du kablet? (for at udelukke, at det er dit wifi som lagger). Internet hastigheden svinger for de fleste over døgnet. Er du kun på i "prime time" vil du sjældent opnå den mulige hastighed lokalt (og globalt).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)