Svar

Langsom download/opload

Hej TDC,Min mor har homeDuo Basic Abonnement 10Mbit/s - 215Kbit/s

men når man tager tdc Hastigheds test har hun kun 4,75Mbit/s - 0,75Kbit/s (Trådløsforbindelse)

hun bor i vallensbæk.Kn det virklig være rigtig

icon

Bedste svar af BrianHHansen 19 oktober 2015, 07:28

Hej jnvall10.

En hastighedstest skal ALTID fortages over trådet forbindelse. Så ja det kan godt være rigtigt. Der er RIGTIG MEGET der kan indvirke på hastigheden af den trådløse forbindelse. Læs evt. mit indlæg her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Bredb%C3%A5nd-kan-ikke-n%C3%A5-rundt-i-hele-huset/m-p/165277 (Det er indlæg nummer 2 i tråden)

Hvis hastigheden ikke bliver bedre når der er forestaget en test med ledning (Tilsluttes en af de gule stik på bagsiden af homeboksen) så er det en god ide at fejlmelde linjen.

Venlig Hilsen

Brian

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej jnvall10.

En hastighedstest skal ALTID fortages over trådet forbindelse. Så ja det kan godt være rigtigt. Der er RIGTIG MEGET der kan indvirke på hastigheden af den trådløse forbindelse. Læs evt. mit indlæg her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Bredb%C3%A5nd-kan-ikke-n%C3%A5-rundt-i-hele-huset/m-p/165277 (Det er indlæg nummer 2 i tråden)

Hvis hastigheden ikke bliver bedre når der er forestaget en test med ledning (Tilsluttes en af de gule stik på bagsiden af homeboksen) så er det en god ide at fejlmelde linjen.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)