Klage vedr. regninger og dårlig service

• Deltager
  • 0 kommentarer
Kære TDC

Den 15. august 2014 oprettede jeg et bredbåndsabonnement, som min arbejdsplan – Aalborg Handelsskole skulle betale. Ved oprettelsen oplyste jeg også min adresse i Aalborg, hvor bredbåndet blev klargjort og sat op af jer. Efterfølgende er alt stort set gået galt, hvilket fremgår af denne korte opsummering:

Fejl 1: I december måned 2014 opdager jeg, at I har sendt regningerne til en adresse i København! En adresse jeg aldrig har oplyst. Derfor er der kommet rykkergebyr! I beklager fejlen og fjerner rykkergebyret. Vi får regningen betalt, og i får rettet, så Aalborg Handelsskole nu modtager regningerne.

Fejl 2: Senere i december gør jeg jer opmærksomme på, at I stadig anvender en adresse i København (som jeg aldrig har oplyst). I lover at rette det.

Fejl 3: I januar 2015 stopper mit internet med at virke. Jeg kontakter jer igen, og får at vide, at det skyldtes manglende betaling! Det skyldtes små restbeløb fra september / november, som I ikke har fået sendt til Aalborg Handelsskole som aftalt. I beklager fejlen og åbner internettet nogle dage efter!

Fejl 4: I februar 2015 konstaterer jeg, at I STADIG anvender en adresse fra København. Jeg får bekræftet på mail, at dette bliver rettet, da det har givet anledning til mange af problemer. I skriver:

Kære Martin Borre Jensen.

Tak for din mail.

Din adresse er ændret, så fremover vil kun din privatadresse fremgå. Desuden vil der ikke komme breve, hverken til Aalborg Handelsskole eller din gamle adresse i København.

Ha’ en god dag.

Med venlig hilsen

TDC-Salgssupport

Mikkel

Fejl 5: I marts måned 2015 skifter jeg adresse i Aalborg (flytter 100 meter). I lover at lejligheden er klar til internet på den nye adresse. MEN der har aldrig været internet opkoblet i lejligheden, og der går halvanden uge før det er klart, da der skal to mand fra TDC på opgaven.

Fejl 6: I januar og marts 2015 sender i regninger TIL ADRESSEN I KØBENHAVN. Disse regninger omhandler igen igen et gammelt restbeløb fra september / oktober. Dette var i flere omgange aftalt, at Aalborg Handelsskole skulle betale dette beløb.

Fejl 7: I starten af april modtager jeg brev fra advokat firmaet Collectia PÅ ADRESSEN I KØBENHAVN. Hvor der er tillagt advokatomkostninger osv. Det er først i april at jeg finder ud af, at I har sendt regninger til en forkert adresse. Jeg skynder mig at kontakte jer. Jeg får at vide, at en ”speciel afdeling” der håndterer komplicerede sager vil kontakte mig pr. telefon torsdag den 30. april.

Fejl 8: Jeg bliver ikke kontaktet den 30. april.

Fejl 9: Jeg ringer igen den 6. maj. Her lover i at kontakte mig på tlf. samme dag og beklager fejlene. JEG BLIVER IKKE KONTAKTET!

Da jeg har brugt adskillig tid på at håndtere alle disse fejl, undværet internet i flere perioder, brugt flere timer på at kontakte jer pr. telefon, brugt penge på telefonregninger, advarsler fra advokatfirma herunder advarsler om retslige konsekvenser forventer jeg kompensation og dernæst at blive kontaktet hurtigst muligt på mit tlf., da I ikke har overholdt de to foregående aftaler.

Med venlig hilsen

Martin Borre Jensen

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Martin.

Jeg kan godt se at du har haft mange problemer, men dette er ikke det rigtige stid at henvende sig. Som der står på forsiden lige under "Hej, og velkommen" Citat: " Vores forum er til for, at kunder kan komme i tale med andre kunder. Hvis du har en fejlmelding eller et spørgsmål, som kun TDC kan svare på, skal du kontakte os direkte i stedet. " Citat slut. Hvis du vil have de problemer løst er det en god ide at kontakte TDC kundeservice på telefon. Vi, der primært svarer her er kunder, ligesom dig. Jeg har også indberettet dit indlæg for at få fjernet dit telefonnummer der står nederst i dit indlæg. Dette er et åbent forum, som ALLE kan læse, så det er en dum ide at skrive telfonnumre, adresser og lign. i indlæg. Jeg håber du kan få løst dine problemer.

Venlig Hilsen

Brian

Hej Martin.

Jeg synes det er helt fint, at du har skrevet om forløbet her i forum, men som Brian skriver får du ikke ret meget ud af det. Jeg synes derfor du skal klage til TDC, for jeg tvivler på, du får ret meget andet en en sludder for en sladder, hvis du ringer til kundeservice.

Du har skrevet din klage på en fin måde i et sopert sprog og mon ikke det har større virkning i TDC bagland  hvis du kopirer dit indlæg ind i en rigtig klage.  Desværre er det ikke første gang TDC medarbejdere "glemmer" at ringe tilbage, og det er bare for dårligt. 

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P