Jeg sidder pt. i Sydney og har pludselig ikke kunnet sende emails siden medio oktober!
Har været inde på TDC's hjemmeside og fulgt vejledningen med at ændre SMTP til ASMTP samt ændre porten for udgående mails fra 25 til 587.
Det medfører blot en ny fejlmeddelelse:
Opgaven 'xxx.xxxxxx@post.tele.dk - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC78) : 'Meddelelser kunne ikke sendes. Kontroller e-mail-adressen under egenskaber for din konto. Serveren svarede: 550 5.1.8 xxxxxxxxxxxx not allowed to send as xxxx.xxxxx@post.tele.dk, see http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23925'
Hvad kan jeg gøre for at få genoprettet adgangen til at sende emails??
Heldigvis kan jeg fortsat modtage emails.
Send mig derfor en vejledning til min emailadresse.
Jeg er kun på internettet i begrænset omfang herfra grundet prisen for at få adgang til internettet, så jeg håber på omgående svar.
ELSIVR
Bedste svar af elsivr
Hej Jesper
Igen tak for hurtigt svar.
Ok. Det har jeg og jeg har nu også fået afsendt de mange emails, som lå i Outlooks udbakke, så det er en løsning så langt.
Du må ikke slette min mulighed for at modtage indgående mails i Outlook.
Jeg vender tilbage til en endelig løsning af problemet, når jeg er tilbage i Danmark primo december.
Tak for hjælpen.
ELSIVR