Kan ikke komme ind på min default gateway?


Hej,

Jeg har oplevet at jeg har ret ustabilt trådløst net. Vi har en TDC HomeBox sort. Jeg læste så at man kunne logge ind og se om der var støj på ens trådløse kanal. 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=34430#hgw3

Jeg vil så følge denne her vejledning, men når jeg skriver min default gateway, så sker der intet?

3 Kommentarer

Hej!

Jeg har samme problem, jeg kan heller ikke komme ind på standard / default gateway.

Skulle lave noget port forwarding for at kunne spille et spil med vennerne. Håber nogle TDC folk eller andre kloge mennesker ved hvad der er galt.

Jeg er selv lige stødt på det samme.

Grunden til, at det skete for mig er, at det er en arbejdsgiverbetalt bredbåndsforbindelse, og arbejdsgiveren skal ringe ind til TDC og tillade at du får adgang til Home Boxen's konfigurationsmenu.

Mvh

Jan

Mit problem var dog ikke det, endte med at genstarte routeren til fabriks indstilling så jeg kunne logge ind på routeren. Siden at det er os selv der betaler forbindelsen :b