Spørgsmål

Jeg bliver smidt af internettet på min bærbar

Jeg bliver hele tiden smidt af home box internet adgang på min bærbar pc. Så skal jeg ned på ikonet trykke, trykke på Åben netværk - og delingscenter , diagnosticer. Til slut står der nulstil netværkskort. Jeg har talt med Yousee hvor vi boostede hele systemet men det hjalp desværre ikke på mit problem, meget frustrerende. Venlig jule hilsen L. Jensen

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej ForumBruger2033

Velkommen på YouSee Forum :)

Der kom ikke rigtig gang i denne tråd, så jeg byder lige ind.

Hvis du kører trådløst, så vil jeg prøve at skifte kanal/frekvens på dit trådløse netværk.
Denne guide hjælper dig med at optimere wi-fi.
Hej Forum det hjælper mig desværre ikke. Problemet er der hele tiden
Omdømme 7
Badge +7
Det lyder da ikke optimalt :(

Prøv at uddybe hvad du har af udstyr, så kan det være, at nogen kan byde ind med en løsning :)

Her er nogle tanker jeg har omkring de udfordringer som du oplever:

Sker det tæt på eller langt fra modemmet og har du testet wi-fi på flere forskellige enheder?

Hvad siger signalstyrken på wi-fi? Stærkt eller svagt signal?
lyder lidt som problemet på min adresse i Hornbæk.
Jeg har hele januar forsøgt at få bedre internet styrke således at begge tv'er kan vise hd samtidig - men desværre kunne Yousee ikke forbedre min bånd-vide. Kunne kun levere fra 4½ mb til max 14 mb og det varierede hele tiden. (eet smarttv med hd opløsning bruger fra 4-8 mb)
- Så efter 25 år hos tdc/yousee har jeg fundet det nødvendigt at skifte til Stofa, som kan levere op til 300 mb .....
- fandt ud af idag, at min nabo havde samme problem med 2 tv samtidig, men fik rettet det gratis så hun nu har 2 tlf. linier og et fast signal på ca. 20 mb..
I min "kamp" for bedre signal fik jeg samme tilbud fra en yousee teknikker men skulle betale ca. 115 kr. ekstra pr måned + etableringsomkostninger på ca.1500kr.
- så farvel til yousee og glæder mig til 50 mb. hos Stofa :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)