Svar

Java

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

I mit kontrolpanel står der "Java i n the browser is enabled", skal jeg trykke på Restore Security prompte eller på Manage Certificates ? (sikkerheden står på high)

I programmer står Java 7 update 55(64bit) installeret 1-5-2014

Men i Internet Explorer 11,er den ikke i oversigten over installerede tilføjelsesprogrammer,

hvordan får jeg den tilført her ?

med venlig hilsen vah

icon

Bedste svar af BrianHHansen 2 maj 2014, 07:21

Jeg ville prøve at afinstallere Java, genstarte, og installere igen. Da jeg opgraderede til sidste version, kom den og spurgte om jeg ville restore security promps, og det svareede jeg nej til, og faktisk har jeg sat security til Laveste, ellers kan jeg f.eks. ikke køre ILO fra mine servere, men den spørger stadig om jeg nu vil tillade at køre jave programmet fra ILO (ILO = Integrated Lights out= Remote styrring af Servere).... (Java er desværre gået i "Er du sikker?" mode som Windows Vista også var = Overdrevet sikkerhed!) Da jeg startede IE 11, kom den og spurgte om jeg vill aktivere Java plugin, og det sagde jeg ja til. Men prøv at afinstallere, genstarte, og installere Glad humørikon

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg ville prøve at afinstallere Java, genstarte, og installere igen. Da jeg opgraderede til sidste version, kom den og spurgte om jeg ville restore security promps, og det svareede jeg nej til, og faktisk har jeg sat security til Laveste, ellers kan jeg f.eks. ikke køre ILO fra mine servere, men den spørger stadig om jeg nu vil tillade at køre jave programmet fra ILO (ILO = Integrated Lights out= Remote styrring af Servere).... (Java er desværre gået i "Er du sikker?" mode som Windows Vista også var = Overdrevet sikkerhed!) Da jeg startede IE 11, kom den og spurgte om jeg vill aktivere Java plugin, og det sagde jeg ja til. Men prøv at afinstallere, genstarte, og installere Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)