Ip routing. (tror jeg det hedder)

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej jeg har smidt en router mere på mit netvært, da jeg skal bruge et test netværk, hvor fuck ups ikke smadre det for andre enheder. og den er fint på nettet og kan se alt på den router leveret af tdc.
men omvendt ved tdc routeren ikke at Ip´er som starter med 192.168.10.x skal sendes til en anden ip (192.168.1.85) og ikke ud på nettet, dette skal dog være tilfældet for alle enheder på nettet og ikke kun min pc, så skal altså sættes op i min router, men kan ikke finde der hvor det skal gøres HELP! (det er ikke portforwerting jeg leder efter)

en der kan guide mig ind det rette sted at opsætte det i routeren?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad jeg ved af så understøtter TDCs homebox ikke at man kan lave sin egen routing tabel, så der skal du bruge en mere avanceret router/modem, eller et modem og så din egen router der eventuelt kan lave vlans så du kan dele netværket op i flere dele..
okay, det kan selvfølig forklare at jeg ikke kan finde den opsætning, hvis den ikke understøtter det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Ja der er desværre mange ting som Homeboxen ikke kan eller tillader...
ja det ville være rat hvis man kunne efterspørge en mere åben box

Omdømme 2

Ja men tror desværre ikke TDC har lyst/tør, de virker meget tilbageholdende da de så også skal hjælpe kunder med endnu flere problemer...

Jeg ville ønske de gik tilbage til at tilbyde et rent modem, så man selv kunne bruge sit eget udstyr. Har lige talt med dem i dag og der var udmeldingen at de ikke bruger rene modems længere så derfor har de ikke nogle på lager... men jeg var velkommen til at købe mit eget modem, de vil bare ikke hjælpe med at få det til at virke, det må jeg selv rode med..
det jo så også it fair kompromi at gå på for at få lov at rode selv. men ja betaler jo for at de skal levere noget til mig, og får kun lige det og ingen support på andet end til jeg kommer online. så der vil ikke være det store i forskeld anyway Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)