Intet internet på wifi

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har Hometrio

Jeg har siden i går oplevet at jeg ikke kan få internetforbindelse via mit wifi. Hverken tablets, bærbar, eller smartphones kan få forbindelse. 

Jeg kan sagtens finde mit wifi, men det melder om begrænset adgang - altså ingen internet.

Min stationære computer og tvboks som er kablet virker fint.

Jeg har prøvet at genstarte min router, men det virker stadig ikke. Nogle forslag?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Spide

Det er da irriterende...

Da det er din homebox det drejer sig om vil jeg anbefale dig at ringe til kundeservice og få en teknikker til at kigge på det. Det kan være det er en defekt boks du har eller en opsætnings fejl, og de kan kigge i boksen for dig og tjekke at alt er rigtigt opsat...

VH

Alex

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Har du set at dit trådløse udstyr har fået tildelt en IP adresse fra DHCP serveren i Homeboxen??

måske den ikke for tildelt den korrekt, eller scopet er for småt så der ikke er nok ledige adresser... 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Du kan hurtig løse problemet.
Bare genstart boksen ved at slukke den og lige vente 10 sekunder og så tænde den igen.
Det er den trådløse det der laver ged i den på en eller anden måde.
Jeg døjer også med problemet til tider..
Omdømme 2

har Spide prøvet, desværre
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det kan jeg se Trist humørikon skal hvis ha læse brille...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)