Svar

Internetforbindelse

Hej
Jeg skriver for at høre om der er andre der oplever meget ustabil internet forbindelse når det regner? Vores router "genstarter" konstant i fugtigt/regnvejr. Vi bor i et område hvor forbindelsen aldrig er super god, men dog konstant. Undtagen altså når det regner. Nogen ide til hvad det kan være og om det kan løses?
icon

Bedste svar af Martin12 14 august 2013, 09:20

Hej Nordtoftegaard

Velkommen til TDC Forum og tak for dit bidrag.

Ustabil forbindelse når det regner, lugter langt væk af en fejl på ledningsvejen ud til dig. 

Nu ved jeg ikke, hvor mange gange du har haft forbindelsen fejlmeldt, men jeg vil anbefale dig, at kontakte TDC Hotline og bede dem starte en overvågning samt fejlmelde forbindelsen. Denne overvågning holder øje med, hvordan forbindelsen opfører sig. Forhåbentlig regner det så inden for 14 dage efter, da det vil kunne ses. Det er vigtigt, at du beskriver, at det sker ved regnvejr.

Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Hotline: http://go.tdc.dk/evtlxb

Håber du får en stabil forbindelse.

Hilsen Martin 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Nordtoftegaard

Velkommen til TDC Forum og tak for dit bidrag.

Ustabil forbindelse når det regner, lugter langt væk af en fejl på ledningsvejen ud til dig. 

Nu ved jeg ikke, hvor mange gange du har haft forbindelsen fejlmeldt, men jeg vil anbefale dig, at kontakte TDC Hotline og bede dem starte en overvågning samt fejlmelde forbindelsen. Denne overvågning holder øje med, hvordan forbindelsen opfører sig. Forhåbentlig regner det så inden for 14 dage efter, da det vil kunne ses. Det er vigtigt, at du beskriver, at det sker ved regnvejr.

Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Hotline: http://go.tdc.dk/evtlxb

Håber du får en stabil forbindelse.

Hilsen Martin 

Hej
Tak for dit svar. Jeg fejlmeldte forbindelsen og har haft besøg af en tekniker der skiftede diverse ledninger, stik og modem. Nu virker forbindelsen uden afbrydelser.

Tak for hjælpen

Mvh
Christian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8