Internetforbindele

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

På min stationære pc med Window7, fik jeg en dag meddelelsen "Windows Live Mail blev ikke lukket korrekt" og samtidig kunne jeg ikke komme på nettet på min side. Der er 2 brugere mere på min side,og der var der ingen problemer med at komme på. Jeg prøvede flere forsk.ting, men endte med at ringe til TDC hos hvem mailprogrammet i sin tid blev oprettet, og fik her besked om at afinstallere Window Live Mail, hvilket jeg gjorde. Jeg kan stadig ikke komme på nettet på min side, selv om jeg har prøvet næsten alt, bl.a.gendannet, uden held.Jeg kan heller ikke genetablere min Windows Live Mail,da jeg ikke kan få netforbindelse. Jeg har heldigvis også en bærbar, hvorpå dette skrives, men jeg ville jo gerne have den anden op at køre igen,selvmom jeg kan klare tingene ved at gå ind på min kones side, minus Windows Live Mail, som jeg dog heldigvis også har liggende på min bærbare. Når jeg på den stationære beder om at få internetforbindelsen genoprettet, får jeg den besked, at jeg har forbindelse, hvilket jeg jo altså ikke har.

Er der nogen der har et godt råd, eller er nødt til at slette min side, og oprette en ny ?   

m.v.h. vah

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8