Internet generelt i Vanløse

Hej TDC,

Jeg skriver til jer fordi jeg har brug for noget afklaring ift. hhv. jeres kobber/fiber/coax -net, på Jeg bor på Rundholmen i Vanløse.

Det undre mig at jeg i en by som Vanløse ikke kan få en forbindelse der er højere end 15/1 via kobbernettet.

- Jeg tænker at jeg burde kunne pinge en central for at finde ud af hvor langt der er til nærmeste central. Det er dog ikke lykkedes mig. Dog vil jeg også mene at det er Vanløse - så hvor langt kan der lige være? 

Det undre mig at YouSee (læs: TDC), ikke kan levere hverken TV eller bredbånd via coax. Det forstår jeg ikke helt - Hvordan kan det værer?

Det er klart at alle jeres under-leverandører som eksempelvis Fullrate ikke kan levere mere end hvad den nærmeste central kan yde på den pågældende adresse, men jeg tænkte "Hvad nu hvis jeg så bare skifter til TDC?" - Nixen bixen karen blixen! Trist kvinde - No luck there! I kan heller ikke levere mere end de 15/1 

Jeg er selvfølgelig klar over at jeg indgår i denne statistik:

'Vi levere garanteret 15/1 til 83,7%' 

- Men er der seriøst ikke nogen offentlig 'plan' for hverken udrulning af fiber? - Nye centraler? - Fremskudte centraler? Andet?

Jeg ved godt jeg bruger Rundholmen som udgangspunkt, og jeg håber selvfølgelig for alle andre i Vanløse, at jeg bare er uheldig at bo på en vej, som bare har været/er 'uheldig' Ligeglad humørikon

Det kunen være sindsygt fedt, hvis i vil tage jer tid til at hjælpe mig og måske nogen andre lidt her :-)

Mvh.

Lars Schou

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$