internet explorer problemer

Hej jeg har problemer med mit internet explorer det vil ikke virke på alle sider feks hvis jeg vil søgge på goggel så kommer der et vindue frem med at internet explorer er holdt med at virke og søger efter en løsning det bliver den ved og den gør det også ved andre sider men feks tdc kan jeg godt søge på og bing men mange andre sider kan jeg ikke komme på.

jeg har windows 7 starter og håber nogle kan hjælpe med at løse mit problem jeg er ikke den store it person og har ikke den store forstand på det.

6 Kommentarer

Hej Trofast

Hver gang du henter en webside, gemmer din browser en fil på din pc, fordi den givne side hentes meget hurtige ind i din browser, næste gang du besøger den bestemte webside. 

Du kan prøve at tømme den mappe, hvor de filer bliver gemt.

Åben din browser

Find menu-linjen = over den røde streg på billedet

Hvis du ikke har den linje fremme. 

Højreklik i øverste blå ramme og på gardinet ud for Menu linie = rød prik.

Klik på Funktioner på menulinien.

Klik på Slet browserdata.

I det vindue der kommer frem er de 4 første markeret. 

Klik på slet.

Hjælper det ikke, kan du prøve google's nye browser: Chrome

https://www.google.com/intl/da/chrome/

jeg har problemer med mange sider og ghrome har gjort det værere jeg har prøvet at gendanne pc til fabriksinstillingerne men problemet er der stadig alt er blevet opdateret, og nogle dage kan jeg slet ikke bruge internet explorer på nogle sider, andre dage kan jeg komme på en side i to minutter inden der kommer frem at internet explorer er holdt med at virke og at den giver besked hvis der findes en løsning??

Hej Trofast

Underlig at du ikke bruger lidt tid på  at fortælle,  om du har prøvet det jeg foreslår????

Det kan ikke være chrome skyld, men tilgengæld tror jeg din pc, trænger til en gevaldig oprydning.

Jeg ved hvordan, jeg gør på min pc, men er ikke så god, at jeg kan skrive det her.

du evt. prøve at læse her, samt prøve at gøre det der forreslås.

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=20773&dogtag=e_help_mb_sik

jeg har prøvet dit foreslag og har problemer med at grhome gør min pc langsom, og ønsker at bruge mit internet explorer ghome virker på alle sider men jeg er ikke interesseret i den men mit explorer problem. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv det her ->

Start Internet Explorer :
Gå op i værktjslinjen - Vælg

• "Funktioner"
  • "Internetinstillinger"
  • Tryk på knappen "Slet Filer" - Der kan godt gå et godt stykke tid.
Fortæl om det hjalp                  ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej trofast.

du har fået nogle gode forslag som virker!!!-men prøv at google (ccleaner) og instalere det,og kør en rens,det har hjulpet mig,kører det ca.en gang om mdr. men det er smag og behag.Blinkende humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)