Internet Explorer

• yat
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg kan ikke som vanligt komme på et websted, NI.dk fra min Internet Explorer. Kan nogen hjælpe med evt. fejl?

6 Kommentarer

du er ikke alene jeg kan heller ikke komme på lige nu
Omdømme 1
Prøv at skifte browser? Er fejlen den samme?

På mit arbejde er internet eksplorer helt håbløs, så der bruger jeg kun chrome.

https://www.google.com/intl/da/chrome/browser/

Slet browserdata

Det er de data som din pc henter, når du surfer på nettet, og som fylder i din pc.

Midlertidige internetfiler og websteder, cookies og webstedsdata, oversigter over sider du har besøgt.

Vejledning ved Giweo/Lars:

Slet browserens midlertidige filer via menulinien Internet Explorer 8: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 9: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 10+11: Funktioner > Internetindstillinger > Browserdata > Slet.

Andre browserprogrammer:

Mozilla Firefox: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: hele min historik > Detaljer > Aktiver kun Cache > Ryd nu.

Google Chrome: Tre streger > Værktøjer > Slet browsingdata > Vælg Tøm Cache > Ryd browsingdata.

Safari: Safari > Tøm buffer > Tøm.

tak for oplysning jeg kom på senera så tråd er løst hilsen erik
Omdømme 1

yat skrev:
Jeg kan ikke som vanligt komme på et websted, NI.dk fra min Internet Explorer. Kan nogen hjælpe med evt. fejl?

Hvordan går det med ni.dk. har det hjulpet?

Og hvis det har hjulpet må du godt klikke på knappen ud for det indlæg, der løste dit problem. Dette kan hjælpe andre til hurtigt at finde din løsning.  

Hej MajaH

Tak for dit svar der hjalp mig til igen. via Internet Explorer, at komme på webstedet. 

Omdømme 1
Det var dejligt yat.

Jeg har skrevet det så det svar kan bruges af alle med dit problem. Derfor vil jeg bede dif om at klikke på knappen "accepteret som løst"  ude til højre og nederst i dette indlæg:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Internet-Explorer/m-p/135177#M16943

På forhånd tak. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)