Svar

Internet Explorer 9

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har en ældre bærbar PC, med Windows Vista+ Internet Explorer 9.

Da jeg idag opdaterede min Adobe Player, stod der at min browser,som

er Internet Explorer9 ikke blev understøttet mere af Microsoft,og de foreslog en anden browser,som f.eks. Google Chrome.Jeg har forsøgt at installere Explorer 10, som jeg har på min stationære PC, men det lykkedes ikke.

Hvad vil du foreslå at jeg gør ved det; har du en metode hvor jeg kan hente Explorer 10, eller skal jeg bruge Chrome i stedet.

Min Internet Explorer fungerer tilsyneladende fint, dog hænder det,at min

internetforbindelse afbrydes, for at komme igen når jeg genstarter eller fixer det på anden måde, men det har vel ikke noget med Internet Explorer

at gøre,ellerhar det ?

m.v.h.vah

icon

Bedste svar af BrianHHansen 17 januar 2014, 21:27

Desværre kan Internet Explorer 10 ikke installeres på en Vista. Det er kun Windows 7 eller nyere der kan få version 10 installeret.

Prøv med Chome, eller en anden browser. Hvis du ikke kan få Chome til at virke er der nok at tage af Glad humørikon f.eks.

Mozilla Firefox,  eller Opera. Der findes nok flere, men kan ikke komme i tanke og flere lige nu Glad humørikon

VH

Brian Hansen

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Desværre kan Internet Explorer 10 ikke installeres på en Vista. Det er kun Windows 7 eller nyere der kan få version 10 installeret.

Prøv med Chome, eller en anden browser. Hvis du ikke kan få Chome til at virke er der nok at tage af Glad humørikon f.eks.

Mozilla Firefox,  eller Opera. Der findes nok flere, men kan ikke komme i tanke og flere lige nu Glad humørikon

VH

Brian Hansen

Hej vah

Her må du også gerne melde tilbage. Blinkende humørikon

Brian's svar ser meget fornuftigt ud, så måske skulle du se om ikke knappen med accepteret løsning - ud for hans svar kan få et klik.  Humørikon frustreret

Tak for hjælpen, alt er ok nu-

m.v.h. vah

Vil du være rar at læse dette indlæg:

/t5/Snik-snak/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/m-p/44391#M3094

Super vah - Tusinde tak Meget glad humørikon

thumbs up.jpg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)