Installation af Homedisk.

Jeg har før fået hjælp af venlige mennesker her i forum,så nu prøver jeg igen fordi min viden om alt som har med netværk at gøre er meget lille.Jeg har lige anskaffet mig en Homedisk.Det gik helt fint med at installere på min PC/win8.Det,som jeg derimod har et problem med er min MAC/yosemite.Når jeg når til punkt 4 i TDC vejledning og taster brugernavn og adgangskode (som jeg fik i punkt 2 ved at holde Command-K nede) så nægter den at connecte.Jeg har været inde i system preferences for at finde en årsag men forgæves.Jeg har TDC sikkerhedspakke.Kan der være noget i det som blokerer? Jeg vil også gerne tilgå Homedisk med min Ipad.Dertil har jeg hentet en File Browser app i App store.Når jeg åbner den kan jeg se i oversigten at der er connection til Homedisk,men når jeg forsøger at åbne/hente indhold kommer der denne besked:Could not connect to share with error/acces denied.Jeg kan fint tilgå min computer med selvsamme app.Jeg vil blive glad hvis nogen har et godt råd til alt dette.Jeg har erfaret at min forbindelse 10/1 er meget langsom på min computer når Homedisk uploader.Bliver det mærkbart bedre hvis jeg opgraderer hastigheden?
Venlig hilsen Arne.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8