Spørgsmål

Ingen internet hos mig, intet svar fra kundeservice

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg opdagede i dag omkring klokken 14.00, at internettet hos mig er gået ned (bor i Lyngby). Jeg ringer derefter til yousees kundeservice og bliver stillet igennem diverse ting, inden jeg når frem til kategorien for fejlmeldinger for bredbånd. Da jeg når frem til det jeg formoder er det rigtige sted, bliver jeg mødt af en mandestemme der to gange siger: "Md Natsvang 954" (jeg gætter på det er en båndet optagelse, muligvis til intern brug) og derefter bliver forbindelsen afbrudt. Jeg ringer op igen to gange efterfølgende, for jeg tænker det må være en fejl, men præcis det samme sker. Yousee... Hvad fanden sker der????

Et er at nettet ikke virker, og det er helt vildt frustrerende, men at man ikke føler man kan komme igennem til en servicemedarbejder er dobbelt irreterende.

Derudover skal jeg også høre om muligheden for erstatning, da min indkomst er afhængig af min internetforbindelse?

3 Kommentarer

Ser for mig ud til at være et problem med deres DNS servere...
Jeg løste ihvertfald nemt problemet ved at skifte til google's DNS servere, en guide til windows kan findes her:

http://hnv.dk/dns/windows-7/
Omdømme 7
Badge +7
Mærkede ikke nogen problemer med YouSee her, men måtte hjælpe andre i ejendommen over på "fremmed DNS". Jeg har selv i mange år brugt Open DNS, men Googles skulle også fungere fint.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Getwir

Velkommen på YouSee Forum :)

Vi havde desværre en generel fejl på sjælland på YouSee Bredbånd. Fejlen er naturligvis rettet for længst og jeg håber også at din forbindelsen kører normalt igen.

Kompensation sker i forhold til Generelle vilkår for levering og drift af YouSee's tjenester.

Vi beklager fejlen mange gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P