Ingen bredbåndsforbindelse Hals

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej forum,

Jeg bor i Hals så langt øst for Nørresundby, som man kan komme. Er der nogen der ved, hvad der sker med TDCs bredbåndsforbindelse i dette område?

Kan se, at der er noteret driftsforstyrrelser i Nørresundby og Vester Hassing (som ligger mellem Nørresundby og Hals).

Vores bredbåndsforbindelse var nede det meste af fredag 10/1, men kom igen fredag aften - for at forsvinde igen. Og i skrivende stund lørdag 11/1 har vi ikke bredbåndsforbindelse, så jeg bruger min mobilforbindelse momentant.

De bedste hilsner

Jan G. K.

Hals

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Nu når du har adgang til internettet, så prøv at besøge www.tdc.dk/drift - indtast til telefonnummer/EM-nummer - så kan du på TDC til at lave en kontrol på din linje (tager op til 3 min.)

Hej Lars,

Tak for dit indlæg.

Jeg har været der, indtastet EM-nr og testet. Kontrollen sagde ingen fejl. Derfor ringede jeg til supporten (du kan læse om den oplevelse i de 2 andre indlæg, jeg har postet idag ;-)

Den gode nyhed er, at jeg efter 3 tålmodige opringninger og ventekøeer nu endelig er kommet igennem til supporten, som kunne måle sig til, at der faktisk er en fejl på den sidste del af nettet frem til vores adresse eller på adressen.

Den dårlige nyhed er, at der først kan blive kigget på problemet mandag-tirsdag, hvor jeg er ude at rejse. Så nu er der aftalt en teknikertid til onsdag formiddag.

Mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)