Ingen adgang til routeren

Hej TDC

Jeg har lovet, at hjælpe min mor og far med, at få deres internet til, at fungere optimalt.

De har en 20/2 Mbit HomeDou forbindelse hos jer, men vi kan ikke få adgang til routeren, når vi skriver 192.168.1.1 i browseren.

Derudover har de sammen med net fastnet bredbåndstelefoni med nr. xxxxxxxx.

Så vidt jeg ved, betaler min fars arbejde UPM bredbåndsforbindelsen, men jeg er ikke sikker på fastnet.

Mvh Lars Vine Thorsen 

Redigeret og fjernet personlige oplysninger

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej FVN1957.

Jeg ved ikke om du har læset velkomsten her: Velkomst Her står bl.a. at TDC ikke yder support herinde. Så jeg vil anbelae dig at kontakte TDC support direkte på telefon. Desuden er det en dum ide at skrive telefonnummer, og adresser, eller andet som man kan misbruge her i forum, da det er et åbent forum. Jeg indberetter dit indlæg så vi kan få slettet de informationer, andre kan misbruge.

Venlig Hilsen

Brian

Omdømme 4
Hej Lars .

Oplysning til dit spørgsmål:

Når det er arbejdsgiver-betalt bredbåndsforbindelse er dine muligheder med HomeBoxen stærkt begrænset.
Her skal du kontakte IT-afdelingen i Firmaet,,og IKKE TDC.
Du kan muligvis få password og rettigheder--alt efter Firmaets sikkerhedspolitik.
Derefter kan du logge ind via "Erhverv."

Venlig hilsen
   Trumle.

Hej Brian

Ja, jeg har desværre ikke fået læst velkomsten og jeg beklager, jeg har oplyst fulde navne, en adresse og et fastnet nr.

Nu må jeg så bare håbe, ingen har nået, at misbruge nogle af oplysningerne.

Jeg vil gerne bede jer om, at slette dette indlæg og mit andet indlæg.

Jeg kontakter TDC via tlf.

Og tak for hjælpen.

Mvh Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8