Ingen adgang til outlook.com

Hej jeg har i det sidste døgn ikke kunne logge på min Microsoft mail på outlook.com. Jeg kan godt få adgang via mobile net. Jeg har et par gange oplevet at min browser bare står og forbinder og bliver koblet af en hjemmeside indtil den melder fejl, og nu er det en ret vigtig en af slagsen. Måske routeren spiller et puds? Har prøvet med 3 forskellige browsere og nulstilling af router.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.
Du har sikkert? været uheldig med tidspunktet.
Outlook.com har været "nede" et par gange,eller længe om at svare.
Oplever du fejl igen kan du tjekke siden via:
http://www.isitdownrightnow.com/outlook.com.html

Venlig hilsen
  Trumle.

Tak for svaret, men outlook.com har under hele perioden stået som værende online.

Selvom jeg ikke har nogen EDB uddannelse plejer jeg at være ret ferm til at forstå computerproblemer, men her må jeg altså give op. Begge mine PC'ere i huset er ramt af problemet, alle browsere. Hvis jeg bruger min mobiltelefon over wi-fi fra samme TDC router, så kan jeg godt komme ind på outlook.com både mobilversionen og PC-versionen.

Jeg kan I øvrigt også komme på siden gennem mit smart-TV. Og somsagt så er problemet opstået lige omkring midnat da nytåret blev skudt ind.

Ikke mere spam fra mig, det var selvfølgelig min firewall "Bitdefender" som er installeret på begge PC'ere, der gjorde knuder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)