ing. og udg.post ipad

• lav
  • Deltager
  • 0 kommentarer
min ipad hae fungeret i 1 1/2 måned. pludseligt night over forsvandt alle meddelelser. siden har jeg ikke kunnet sende eller modtage. ej heller over icloud. Får besked om at pop3 ikke svarer og post ikke kan hentes. ved udg. post er der ikke forb. til server. jeg bruger tdc serverport 587.
har kontrolleret alle data, som iøvrigt ikke er ændret siden opsætning.
kan nogen hjælpe?

3 Kommentarer

Hej jeg har samme problem. Dog modtager jeg emails men kan ikke send nogen ud. Det skete også over night, dette skete i begyndelsen af Feb. Mdr. Hvad skal der gøres for at det virker igen? Rigtig irriterende.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Så lige dit indlæg - og vil fortælle at jeg har oplevet noget tilsvarende i sidste uge da jeg flyttede servere. uagtet det var samme porte og samme adresser ville Ipad'en ikke læse og kom med fejlen 'ingen kontakt med xx.xxx.xxx.

Det hjalp her, at jeg slettede et par linier i mail opsætningen på Ipad'en - een ad gangen - og derefter skrev nøjagtig det samme ind på linierne som blev slettet. Dette frisker Ipad'en op i hukommelsen ;-)

F.eks. slet mailadressen og skriv den igen  - slet port 587 og tast den ind igen.

Jeg regner jo med din router er tændt og at du har forbindelse til net etc ?

Håber det kan hjælpe

Mvh

/

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Kommentar til at tingene startede i begyndelsen af februar :

TDC har det med at opdatere routere engang imellem - min  router blev opdateret fra type 1 til en type 2 sidste lørdag nat med 2½ dages nedbrud for mine servere til følge.

Derfor kan det også være en god ide at genstarte routeren (sluk, vent 30 sek. og tænd igen)

/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P