Information efterlyses

• Deltager
  • 1 kommentar
Hvordan kan I lukke for adgangen til mails og til webmail via mail.dk UDEN at give jeres kunder oplysning og information om det igangværende systemarbejde? 

Der er ingen oplysninger på hverken tdc.dk, på siden 'driftsforstyrrelser' eller på jeres telefoniske support 70703030, - information og oplysning vil måske kunne tage toppen af irritation hos jeres kunder!

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints StefanK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
lilianjohnsen skrev:

Ja, hvordan får man adgang til gamle mails, som er sendt til en tdc mailkonto??
Jeg modtager stadig disse mails på den mailadresse, som jeg tidligere har oprettet en videresendelse til... men jeg kan overhovedet ikke komme ind på min webmail hos Yousee.

Tilsyneladende har jeg fået oprettet et nyt login af yousee, men hvor ville det være dejligt, hvis jeg også kendte dette login...

Det er en lidt ældre tråd, du har hevet fat i her, men uanset hvad vil jeg lige prøve at lede dig lidt på vej. :)

På vores hjemmeside skulle der meget gerne være en mulighed for glemt login, så det kan du forsøge med, men driller det, er det nok bedst at hive fat i vores support, så vi kan finde ud af det.

Hvordan kan du se her:

Kontakt
Ja, hvordan får man adgang til gamle mails, som er sendt til en tdc mailkonto??
Jeg modtager stadig disse mails på den mailadresse, som jeg tidligere har oprettet en videresendelse til... men jeg kan overhovedet ikke komme ind på min webmail hos Yousee.

Tilsyneladende har jeg fået oprettet et nyt login af yousee, men hvor ville det være dejligt, hvis jeg også kendte dette login...
Nu igen uanset hvad for en vej man prøver

Prøv at gå ind via "mit tdc" det virkede for mig igår :-)

Nu er det 3. morgen jeg ikke kan komme på min mail og ingen information

Nu er der gået  1 1/2 DØGN efter nedbrud er der stadig ingen kontakt.

F.... FRUSTRERENDE Gal humørikon

Det ser ud til, at der er skrevet en driftstatus klokken

19.01.15 01:50/pblch
Der fejlrettes fortsat.

-----

det er faktisk kun to timer efter fejlen opstod, men du har da ret i at en gul strimmel på tdc's  indgangsside eller her i forum havde været dejlig. Glad humørikon

Hvis du tjekker TDCs egen ON-line rapport vil du se, at fejlen opstod ved midnatstid, - det kan ikke tage otte timer at uploade en servicebesked til kunderne på TDCs eget website endsige indtale en servicebesked på deres aut. tlf.svarer.

Hej

Nu skal fejlen vel lige opdages, før der kan laves en fejlmelding. 

/t5/Bredb%C3%A5nd/Status-om-webmail-fejl/m-p/151847#M18743

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P