Svar

Indstillinger i Windows 8,1

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,

Jeg har en nyere bærbar med Windows 8,1 (opgraderet fra Windows 8)

Den har pludselig ændret sig;når jeg i mapperne med billeder højreklikker for at se billederne, står der "åbn" og "åbn i nyt vindue", den sidste plejer ikke at være der.

Når jeg klikker på den ene, er der kun hvide firkanter i stedet for billeder, klikker jeg på den anden, er det som normalt med små billeder, og samtidig er der sket en ændring i "vis", den står fast i "detailrude", hvis jeg vil vælge en anden sker der ingenting. Er der noget der skal ændres i mine indstillinger, for noget lignende sker også på siden med "denne pc" m.m.

med venlig hilsen vah

icon

Bedste svar af BrianHHansen 28 april 2014, 14:10

Det kan være gået galt i det med, hvordan du åbner billeder, og med hvilket program. Prøv at højreklik på et billede, og vælg "Åben Med" og derefter "Vælg Standard program" Sæt kryds i "Brug denne App til alle .jpg filer" (eller hvad det nu er for en filtype) Derefter vælg den der hedder: "Windows Billedefremviser". Dette bliver så standard program til at åbne filer, dvs. det program bliver også brugt til at lave Prewiev i bibliotekerne. På den måde kan du sikre dig hvilket program der bliver brugt til at lave preview. Jeg har dog ikke kunnet fremprovokere det med Open på ny fane, men det kan være fordi din ikke ved hvilket program den skal bruge, og måske tror det er et bibliotek du er ved at åbne. Men det skulle også nustilles ved at vælge åben med. (Kører 8.1 ren, ikke updated)

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan være gået galt i det med, hvordan du åbner billeder, og med hvilket program. Prøv at højreklik på et billede, og vælg "Åben Med" og derefter "Vælg Standard program" Sæt kryds i "Brug denne App til alle .jpg filer" (eller hvad det nu er for en filtype) Derefter vælg den der hedder: "Windows Billedefremviser". Dette bliver så standard program til at åbne filer, dvs. det program bliver også brugt til at lave Prewiev i bibliotekerne. På den måde kan du sikre dig hvilket program der bliver brugt til at lave preview. Jeg har dog ikke kunnet fremprovokere det med Open på ny fane, men det kan være fordi din ikke ved hvilket program den skal bruge, og måske tror det er et bibliotek du er ved at åbne. Men det skulle også nustilles ved at vælge åben med. (Kører 8.1 ren, ikke updated)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)