Indhold i mails hentet på iPad ( IOS 9) slettes efter at mails er overført til Outlook


  • Deltager
  • 7 kommentarer
Hej alle.

Efter jeg har opdateret min iPad til IOS 9 har jeg fået introduceret en facilitet/fejl, der optræder på mailklienten på iPad: Jeg henter mails på iPad uden at slette disse på TDCs pop3 server.

Med jævne mellemrum henter jeg de samme mails til min outlook klient, og her slettes så mails fra min POP3 indbakke.

Ca 1 døgns tid herefter slettes teksten i de mails, jeg stadig har liggende på iPad ( Jeg kan se afsender og emnefelt, men selve teksten ( mailbody) er væk: " mail kan ikke hentes fra serveren" er fejlteksten.

Det er jo rigtigt nok, men jeg har jo hentet......

Google giver ingen hint/løsning på dette og Apple support har heller ingen løsning.

Er der erfaringer derude - og endnu bedre forslag til en løsning ?

Mvh 27lfv

1 Kommentar

Jeg har nøjagtig samme problem og kender også flere, der oplever dette. Svaret hos mig er: "Denne besked er ikke hentet fra serveren." 

Det gælder for de fleste mails, dog har jeg stadig et par stykker fra juni 2014, der vises korrekt. Hvorfor netop disse, har jeg endnu ikke kunnet se en fornuftig forklaring på.

Jeg har brugt flere dage på at søge på nettet, men ingen løsning endnu.

Håber der snart findes en løsning på dette problem.

Mvh ilbe

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)