Kan ikke modtage vedhæftede filer på webmail.

Jeg modtage ikke vedhæftede filer i Webmail fra en bestemt person som sender dem fra sin MacBook jeg kan fint modtage fra alle andre.

I den samme mail kan jeg kan godt modtage dem hjemme på min egen pc i Microsoft Outlook.

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder som om du benytter to forskellige computere?

Hvad er det for filer?

På den computer der ikke kan åbne vedhæftningen - har du der det program der er nødvendigt for at åbne den pågældende filtype?

Ja jeg bruger to forskellige computer min hjemme computer og så min arbejds computer.

Når jeg bruger min arbejds computer anvender jeg TDC's webmail. Her er det jeg ikke kan se at der er nogle vedhæftede filer. Dette på trods af at jeg ved der bør være nogle.

Jeg kan faktisk se det på min smartphone, men det kommer jo så ikke dette problem ved.

Hjemme på min private pc henter jeg mailen ned i Microsoft Outlook og her er den eller de vedhæfte filer med uden noget problem. 

Der er således kun når jeg går ind vis mail.tdc at jeg ikke kan se de vedhæftede filer. At jeg ikke kan se filerne betyder ikke at jeg ikke kan åbne dem. Det betyder at de simpelthen ikke er der. 

Det er iøvrigt pdf filer.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Beklager - men DER har jeg intet bud....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)