Kan ikke logge på HomeBox

Når jeg forsøger at logge ind på min HomeBox, får jeg nedenstående fejl:

Settings have been updated. Web page will now refresh.

Changes have been made to IP address or port number. You will now be disconnected from RT-AC66U.

To access the settings of RT-AC66U, reconnect to the wireless network and use the updated IP address and port number.

Nogen tips til havd jeg kan gøre?

Mvh

Thomas

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej thomjens,

RT-AC66U er jo ikke en homebox, men derimod en Asus router.

Prøv at slå Wi-Fi fra, eller sikre dig at du er tilsluttet via din Homebox. Evt koble LAN-kabel mellem din computer og din Homebox.
Hej Mathias,

Tak for dit svar, det er jo rigtigt at RT-AC66U er min ASUS router. Det havde jeg helt glemt, i de sene aften timer i går.

Problemet er bare at den er slukket og koblet af netværket. Jeg var koblet til HomeBox med kabel.

Jeg prøver i aften at resette cachen i min browser, og ser om det hjælper. Det kan være der ligger nogle data fra dengang jeg brugte ASUS routeren. Den havde samme addresse.

/Thomas

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Okay.

Men hvis det er cache, skulle den gerne kunne klares med CTRL+F5, så du laver et "Force reload".
Hvis du stadig får samme fejl, kan du prøve at rydde cachen i din browser. Dernæst genstarte, måske resette Homebox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)