Kan ikke komme på webmail (Office365)


Siden en gang i sidste uge har routeren desværre blokeret for at jeg kan komme på min e-mail (fra arbejdet).

Man logger ind via login.microsoftonline.com. Den skal så redirecte til en server hos os, den hedder fs.VORESFIRMANAVN.dk. Men den laver timeout.

Har lavet en ping fra TDC-routeren (via webinterfacet) til fs-serveren nævnt ovenover, men den laver også timeout.

Samme gør sig gældende fra mine mobile enheder. Når de er på det trådløse netværk i huset (altså er på via TDC routeren), så laver fs-serveren timeout. Så jeg kan ikke logge ind.

Når jeg slår det fra og går via 3's 4G-netværk, så er der instant forbindelse til fs-serveren, og jeg kan komme på. Gå tilbage på TDC-routeren - og fs-serveren kan ikke ping'es..

Jeg har forsøgt at slukke for routeren og tænde den igen (efter 10 sekunder), og har forsøgt at sætte Firewall til "minimum" uden held.

Da vores fs-server kan pinges fra alle andre maskiner jeg har prøvet på her i landet - hvorfor laver den så timeout på ping fra lige min TDC-router, så jeg ikke kan komme på min firma-mail?

1 Kommentar

Har lavet en traceroute:

traceroute to fs.(censureret).dk (193.88.84.50), 30 hops max, 38 byte packets
1 xe-2-0-1-1103.virnqe10.dk.ip.tdc.net (87.60.64.41) 1.404 ms 3.158 ms 1.076 ms
2 ae1-0.rdnqe10.dk.ip.tdc.net (83.88.12.151) 4.913 ms ae0-0.rdnqe10.dk.ip.tdc.net (83.88.12.149) 4.735 ms ae1-0.rdnqe10.dk.ip.tdc.net (83.88.12.151) 4.767 ms
3 193.88.84.50 (193.88.84.50) 5.658 ms 70.412 ms 5.697 ms
4 * * *
5 * * *
6 * * *
7 * *

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)