Kan ikke indlæse diverse hjemmesider?!

Hej

Jeg har på det sidste (vil skyde på et par mdr.) ikke kunnet indlæse nogle hjemmesider.

Hverken på bærbar eller via Iphone, som er forbundet via Wifi + en Wifi forstærker fra Bilka. Jeg kan på ingen af dem åbne fx www.firstdown.dk, www.wupti.com mfl.. Siderne står bare og prøver at få forbindelse, inden den melder fejl og skriver at "Serveren www.wupti.com er for lang tid om at svare".

Når jeg så slår Wifi'en fra på telefonen, og prøver at loade siderne via Telia Edge (eller hvad det hedder), virker det fint. Slår jeg over på wifi'en igen, vil den ikke forbinde... Og det har tidligere virket fint...

Min stationære er forbundet til routeren med en ledning, og der kan jeg godt åbne hjemmesiderne. Jeg har så idag har den bærbare med på arbejde, og uden at ændre noget, var der ingen problemer med at logge på ovenstående hjemmesider.

Nogen der har haft lignende problemer? Kan det være noget der skal opdateres på routeren (uden jeg har ret meget forstand på det), eller er der noget med at man kan skifte frekvens på den...?

Jeg har TDC Hometrio abbonement.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe Overrasket humørikon)

pft.

Kenneth

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej                        Blinkende humørikon

Prøv at tjek det her, og se om det hjælper:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20573

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8