Svar

kan ikke forbinde til HomeBox

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg kan ikke forbinde til min HomeBox for at ændre opsætningen på min wireless net.

Jeg kan pinge 192.168.1.1 uden problemer, men når jeg prøver at tilgå adressen via en browser kan den ikke forbinde til den.

Jeg har forsøgt følgende:

1) forbinde via netkabel, kan pinge adressen, men ikke forbinde via browser

2) forbinde via wifi, samme resultat

Jeg forsøgte at resette boxen, men kan ikke se nogen aktiv response på mit forsøg. Ifølge vejledningen brude boxen genstarte efter jeg har holdt reset knappen inde i 15 sek. og derefter 15 sek. afventen. Men når jeg gør dette, sker der ikke noget.

Er der nogen gode ideer?

icon

Bedste svar af Stephen1 23 oktober 2013, 21:25

Hej thetrs

Det skulle vel ikke være en erhvervsløsning du har?

I så fald kan du ikke selv ændre indstillinger i HomeBoxen - jfr. bl.a. denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Router-konfigurations-side-ikke-tilg%C3%A6ngelig/m-p/23469/highlight/true#M4106

Mvh

Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej thetrs

Det skulle vel ikke være en erhvervsløsning du har?

I så fald kan du ikke selv ændre indstillinger i HomeBoxen - jfr. bl.a. denne tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Router-konfigurations-side-ikke-tilg%C3%A6ngelig/m-p/23469/highlight/true#M4106

Mvh

Stephen

Hej Stephen

Det er det og tak for linket. Det er jo helt hen i vejret at man ikke selv kan få lov til at vælge SSID osv. selvom det er en erhvervsløsning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Har du prøvet om du selv kan få adgang på TDC Erhverv, nogen kan - andre ikke.

http://tts.tdc.dk/welcome.do

Mvh

Kim

Hej Kim

Det virkede - tak for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@