Ikke den lovede hastighed.


Jeg har idag kørt en række tests, da jeg ikke synes at min internet forbindelse havde den sædvanlige hastighed.

-Kørt flere forskellige hastigheds test, både trådløst på 2,4 og 5 ghz

-Kørt de samme tests med kabel tilsuttet istedet for trådløst.
-genstartet homebox og gendannet fabriksindstillinger.
-Kørt test på 3 forskellige enheder.

Konklusionen er at jeg pt. kun har 9/2 mbs hastighed, ud af de lovede 50/10 som mit abonnoment

garanterer mig. Havde jeg været casual internetsurfer så havde det ikke været det store problem. MEN nu bruger jeg mit inernet til ret store opgaver, livestreaming, E-Sport og lignende så jeg har behov for en linie, der yder det maksimale.

Kan i komme med en forklaring på, hvorfor jeg ikke får det lovede produkt?

2 Kommentarer

Omdømme 2
Det er rigtig godt, at du har prøvet en masse løsninger selv, selvom problemet ikke er blevet bedre. 

Et bud kunne være at skifte Wifi-kanal, men hvis det også gør sig gældende, når du benytter et internetkabel, så er det ikke der, problemet er. 

Jeg vil anbefale dig, at du tager fat i vores tekniske afdeling, som kan kigge på din forbindelse. Du kan se HER hvordan du fanger dem Glad humørikon

Hejsa

Jeg er desvære også så heldig at have 7/8 mbs hastighed ca 3 meter fra boksen og betaler for 50/10 så det er det værste lo.. vi hoppede på deres salg taktik desvære gik fra Stofa som er perfekt men lidt dyre men det VIRKER øv øv

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)