Ikke den lovede hastighed.

Jeg har idag kørt en række tests, da jeg ikke synes at min internet forbindelse havde den sædvanlige hastighed.

-Kørt flere forskellige hastigheds test, både trådløst på 2,4 og 5 ghz

-Kørt de samme tests med kabel tilsuttet istedet for trådløst.
-genstartet homebox og gendannet fabriksindstillinger.
-Kørt test på 3 forskellige enheder.

Konklusionen er at jeg pt. kun har 9/2 mbs hastighed, ud af de lovede 50/10 som mit abonnoment

garanterer mig. Havde jeg været casual internetsurfer så havde det ikke været det store problem. MEN nu bruger jeg mit inernet til ret store opgaver, livestreaming, E-Sport og lignende så jeg har behov for en linie, der yder det maksimale.

Kan i komme med en forklaring på, hvorfor jeg ikke får det lovede produkt?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det er rigtig godt, at du har prøvet en masse løsninger selv, selvom problemet ikke er blevet bedre. 

Et bud kunne være at skifte Wifi-kanal, men hvis det også gør sig gældende, når du benytter et internetkabel, så er det ikke der, problemet er. 

Jeg vil anbefale dig, at du tager fat i vores tekniske afdeling, som kan kigge på din forbindelse. Du kan se HER hvordan du fanger dem Glad humørikon

Hejsa

Jeg er desvære også så heldig at have 7/8 mbs hastighed ca 3 meter fra boksen og betaler for 50/10 så det er det værste lo.. vi hoppede på deres salg taktik desvære gik fra Stofa som er perfekt men lidt dyre men det VIRKER øv øv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)