Svar

Hvordan kommer man i forbindelse med hotline ?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 83 kommentarer
Hej Forum.

Jeg prøver at hjælpe en bruger og denne skulle gerne i forbindelse med Hotline.(Ny internet forbindelse virker ikke).

Det nummer man får opgivet på TDC hjælp er ikke meget bevendt og tilsyneladende kan man slet ikke få forbindelse til Support uden man er villig til at betale - følger man anvisningen går man helt i skoven.

7070 3030 er dumpet - ubrugeligt og især hvis man ikke taler dansk (det hjælper faktisk heller ikke at kunne - nøj hvor er det dog ringe, ringe ringe)

Er der nogen der kender et andet nummer (80 80 80 20 eller ?)

Pft på brugeren vegne

/

icon

Bedste svar af Helt 22 marts 2014, 10:55

Hej Helt.

Der er åbenbart forskel på hvornår man ringer til TDC og hvilken besked eller mangel på samme man får.

Nu er det lykkedes at få kontakt til supporten på  70 70 30 30 og tasten 2.

Læren må være : lær dansk... Ligeglad humørikon nej nej - ring indenfor TDC's officielle på nettet oplyste supporttider og du får en ok vejledning i telefonen - ringer du udenfor er vildledningen total på samme nummer.

/

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er kun et par dage siden jeg var i kontakt med dem på 7070 3030 og så 2.

Det kostede ikke noget.... Så jeg vid ikke lige hvad du mener med det. Jeg kom også igennem på under 5 min. så det er også i orden efter min mening.

At de taler dansk.... Ja sgu da.... Det er altså Danmark her. Når jeg er i udlandet, så forventer jeg heller ikke at kunne få hjælp på andre sprog end dem der tales i det pågældende land. Det har givet mig "interessante" oplevelser i både Spanien og Frankrig hvor der heller ikke er nogen der taler andet end lokale sprog.

Hende der du prøver at hjælpe - er det hende i den anden tråd? Hun skal starte med at kontrollere at der er lys der hvor der skal være lys i homeboxen. Og så skal hun sikre sig at den sikkerhedspakke hun har installeret på sin computer tillader trafik.

Jeg gad ikke selv komme med det forslag til en der starter med at brokke sig over at hun får hjælp på dansk. Det mindste man kan gøre her er at henvende sig i en respektfuld tone.

Vh

Peter

Omdømme 1

Har prøvet 7070 3030 tryk 2 :

- er du entreprenør så skal du kontakte os på et nyt nummer !!!

- er du entreprenør så skal du kontakte os på et nyt nummer !!!

...

og min pointe med sproget er bare, at jeg der har boet i Dk i mange år, heller ikke har en chance for at trykke mig til support - ihvertfald ikke i går.

Men tak for svaret

Omdømme 1

Hej Helt.

Der er åbenbart forskel på hvornår man ringer til TDC og hvilken besked eller mangel på samme man får.

Nu er det lykkedes at få kontakt til supporten på  70 70 30 30 og tasten 2.

Læren må være : lær dansk... Ligeglad humørikon nej nej - ring indenfor TDC's officielle på nettet oplyste supporttider og du får en ok vejledning i telefonen - ringer du udenfor er vildledningen total på samme nummer.

/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P