Hvordan kan jeg undgå alle pakker og kun få internet?

Hej Jeg overvejer at skippe mit fastnet abonnement, men vil gerne beholde internet via fastnetstikket. Hvad er den billigste løsning TDC kan tilbyde? Jeg skal hverken have film eller musik KUN internetforbindelse. I øjeblikket har jeg også en 15/15 mbit fiber adgang jeg betaler 219 for - det må jeg kune få billigere hvis det kun er 10/1 via kobber.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Hoergren

Du kan læse om vores bredbånds-løsninger her: http://privat.tdc.dk/internet/

/Stefan

Det er så det jeg vil kalde et IKKE svar. Jeg har naturligvis set hvad priisen er på internet MEN der følger altså en film dims med jeg ikke er interesseret i og hvorfor i al verden skal jeg betale 248 kr for en 10/1 forbindelse når jeg hos mit elselskab har en fiber linje på 15/15 til 219 kr. Det eneste jeg er interesseret i er at bevare min mailadresse med det mindste internetabonnement I har hos TDC - og det skal være væsentlig billigere end 248 da jeg IKKE skal have TDC Film med - KUN internetforbindelsen. Hvis et sådant abonnement ikke findes så trækker jeg stikket til en forbindelse jeg har haft i næsten 20 år.

Leif Mortensen

Hej

Før du begynder at brokke dig over Stefans svar, syns jeg ærlig talt at du skal læse dit første spørgsmål igen.

HVOR står der, at det kun er for at beholde din mailadresse? Gal humørikon

Dette er et kundeforum hvor du får svar af andre kunder. Her har du været heldig at en tdc-ansat har sat det link, som jeg faktisk havde fundet, men Stefan kom altså først. 

Ring til TDC og bed om et Netbasic abonnement, fordi du vil beholde din mailadresse, og lad så lige være med at æde hovedet af mig og af den tdc servicemedarbejder du får fat i. 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Kan du have en rigtig dejlig weekend med masser af god afslapning. Glad humørikon

Der var da vist en der fik sit osv i kog - det må De meget undskylde - men jeg synes ikke det er noget svar at give når jeg oven i købet oplyser at jeg har en ren internetforbindelse på 15/15 via fiber til 219. I det mindste kunne TDC have gjort opmærksom på det i deres tilbud, men man skal åbenbart fanges af et eller andet unødigt. Jeg vil følge dit råd og ringe til TDC - men inden da kunne du jo have henvist til hvor det med BASISforbindelse står - det ville have været et svar der kunne bruges. Men det kan du så bruge overfor den næste irriterende kunde. Også god week-end til dig.

Undskyldning modtaget Glad humørikon

Du skriver ikke, at det kun er for at bevare din mailadresse. Jeg synes det var mærkeligt at du ville have et bredbånd hos TDC når du kunne få et billigere ved en anden udbyder.  Du kan ikke forvente at andre ved hvad du tænker på, selvom det kunne være godt at være tankelæser, for dem der ikke skriver konkredt hvad det drejer sig om.  

Linket til TDC-siden, hvor der står Netbasic, har jeg sat i mit sidste indlæg. Overrasket humørikon Mig bekendt findes der ikke andre sider.

ps: Hvorfor skipper du ikke TDC, opretter en gmail, og sparer de 44 kr.  Det ville jeg gøre.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)