Hvordan fjerner man alt det junk som automatisk dukker op i Cloud Disk?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints pbekkerh har modtaget fra andre medlemmer.

Så snart jeg havde oprettet Cloud disk, dukkede der nogle mapper op: Pictures, Music, Documents, Other og i disse mapper ligger der en masse junk, såsom diverse standard windows iconer og lydfiler m.m. Jeg kan ikke delete disse standard mapper kun tilføje og  de enkelte filer skal tilsyneladende deletes enkeltvis.
Jeg har fravalgt filerne under "Automatic uploading" men det hjælper ikke.

Tilsyneladende har TDC besluttet hvilke standard mapper vi skal bruge men LAD DOG BRUGERNE BESTEMME! 

Jeg har en mindre SSD disk som disk C så alle billeder og dokumenter ligger IKKE på C.

Som det er nu, kan Cloud disk overhovedet ikke anvendes.

I kan lære en del af Dropbox.

Screenshot 2015-11-02 12.59.56.png

Screenshot 2015-11-02 13.07.03.png

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej pbekkerh

Man kan sagtens selv bestemme hvilke mapper, der skal lægges ind. Det gør du første gang, du starter programmet op på din computer, men er det igang, kan du gøre det i indstillinger.

Under alle de forskellige mapper, du kan vælge mellem, skulle der gerne være en knap, hvor du selv kan tilføje en mappe i stedet for dem, der er valgt på forhånd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)