Hvilket selskab skal jeg vælge?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er død træt af tdc og deres konstante udfald og nedbrud, deres svigt under optagelse af programmer osv og det til en tårnhøj pris, og ingen mulighed for fejlmelding om aftenen, jeg overvejer seriøst boxer, hvad mener i?

2 Kommentarer

Hvis du hele tiden oplever problemer med udfald, og fejl på funktionalitet så vil jeg varmt anbefale at kontakte support og få det fejlmeldt, da det ikke er meningen at det skal fejle på denne måde.

Hvis det er en fejl på linjen så vil den følge med over på en anden udbyders forbindelse, hvis denne køre på telenettet.

Du kan finde vores kontakt oplysninger her : Kontakt

Øhm er det ikke et lidt forkert sted at spørge om det??

Når anyways som Jespn skrev så få det fejlmeldt. det skal ikke være på den måde.

Nu ved jeg ikke hvad du har for en pakke ved tdc, men har lavet en lille undersøgelse hvad det koster ved andre. 

Jeg har taget den største pakke ved alle, der også udbyder internet. de ligger på omkring 800-900 kr.

pr måned. Bare ud fra prisener jeg glad for at have tdc. 749,- for den store pakke, inkl. internet, pause, spole optager funktion, og et stort arkiv med både film, serier og udsendelser.
det var hvad jeg lige fandt... Tror min løsning er blevet for gammel. Må nok opdatere den.

Helt ærligt så synes jeg at den løsning tdc udbyder er nok en af de bedste jeg længe har set.

Ved de andre lader det til at man skal betale for ekstra udstyr, leje af dette og ekstra omkostning på abonnement.

Men ring til deres support, og lad dem undersøge din linje. Hvis der er en fejl så kan den vel løses.

Mvh Langesø

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P