Hvilende abonnement.

• Deltager
  • 2 kommentarer
Ringer ind for at sige mit abonnement op på mit bredbånd i april. Fordi jeg skal flytte . Sælgeren spørger så om jeg ikke skal have flyttede bredbåndet med og jeg svare nej. Han spørger så om vi skal sætte det  Hvilende og jeg skal give 50 kr i måneden også den dag jeg har fundet et sted at bo ville han lave sårn jeg fik en gratis flytning. jeg får ringet ind til tdc om melder min nye adresse i dag . så får jeg sku en regning på 300 kr for flytningen . og ringer ind og høre hvad det nu er for noget . der var ikke nogget at gøre . virglig dårlig af tdc . at de ikke holder hvad de lover .Så kunne jeg ligeså godt have sagt det op  og tegne nyt abonnement hos kunkonenten til 0 kr i oprettelse . 

5 Kommentarer

Hej mmh83

Hvis du har regnet med at du kunne få det hele til 50 kr. kan jeg godt forstå du er skuffet.

Jeg har fundet dette,   http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27271    og kan se det koster 250 kr. i henstandaftale. Du skriver du er blevet lovet at få hvilende abb. for 50 kr.  pr. måned, hvilket jeg også har prøvet engang. 

I skemaet står at en "Flytning af TDC TV (eller HomeTrio) pakke (inkl. teknikerbesøg)" koster 999 kr..

Det kunne godt tyde på du har fået den gratis flytning, du er blevet lovet.

Jeg er også kunde, så jeg er ikke 100 % sikker på mit svar, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe og spørge hvad det er for 3oo kr. du skal betale.  Står der noget spesifikt ud for beløbet?  TDC plejer nemlig ikke at skrive noget så det er til at forstå.  Ofte kun "Engangsbeløb" og så skal man selv regne ud hvad det dækker over, hvilket bestemt ikke altid er lige nemt. Blinkende humørikon

Jeg giver 50 kr i måneden for hvile af mit bredbånds forbindelse . Grunden til jeg er sur er at jeg fik et tilbud der hed ingen oprettelse når jeg skulle have det aktiv igen. Og nu er jeg blevet opskrevet 300 kr i oprettelse . Så skifter selskab . Vis der skal være alt den bøvl
Altså, min erfaring med tdc-kundeservise er at de er flinke til at fortælle, hvad der er op og ned i din historie. Du slipper måske ikke for de 300 kr. men du vil få en forklaring på hvad der er sket. 

Jeg syns du skal prøve at ringe. Det kunne være rigtig interesandt at du bagefter giver besked her i tråden, hvad de siger.  Det er nemlig sådan forum fungerer.  Man søger hjælp, og får et svar som måske hjælper. Af hensyn til alle dem der læser din tråd, kunne det være godt at få at vide hvad der eer gået galt.

Håber det bliver løst tilfredstillende. Glad humørikon

Så fik  jeg snakkede med kundeservice . De trak gebyret tilbaage da jeg ville sige det op Glad humørikon alt er løst og jeg bliver som kunde Glad humørikon

Jeg kan KUN GIVE DIG RET... Jeg har lige kæmpet med dem i over en måned, de lovede mig 100,- i rabat på mit home trio i kolonihaven hvis jeg også fik det på min hjemme adr. Det har så været et være cirkus, og den ene har ikke vist hvad den anden lavede, og du for jo fat i en ny hver gang. Det endte med at de lagde mine kunde nummere sammen, hvad jeg sidste år da jeg oprettede dette, ikke kunne forstå at man fik nyt af. Men lavede det samtidig om til et fritishus abb, jeg spurgte flere gange, nu er vi HELT SIKKER på at det er i orden, ja det er helt det samme, nu for du bare de 100,-.... Jeg sendte dog en lang klage over forløbet, og så røg jeg op af stolen... FOR DE 100,- jeg sparer i de 6 måneder vi er i kolonihaven, betyder at fordi de har ændret det til ip-telefoni, kan det ikke sættes i hvilende, så der skal jeg nu i de andre 6 måneder betale 614,- i stedet for 99,- så de 600,- jeg sparer betaler jeg 3090,- Så jeg ringede derind...Desvære de kunne ikke gøre noget, om jeg havde noget af det på skrift!!!!!!!!!!!!!! Jeg havde en masse mails fra hende der solgte mig abb, men hun har været så "klog" ikke at nogle af de ting hun kunne blive hængt op på er i disse mails. Så var det ikke fordi de er de eneste på market pt der kan levere det jeg søger var de røget ud, nu må jeg så opsige mit kolonihave abb når vi flytter hjem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)