hvad er forskel på krypteringsnøgle og netværksnøgle???

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Kommer an på i hvilken sammenhæng.

Med hos TDC, mht til kode på WiFi, er det ingen forskel.

det er canon video kamera hvor der er wifi og den kan finde router,og spørg om krypteringsnøgle og prøver at taste netværksnøgle,men der sker intet .... men tak for svaret

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Måske din homebox krypterer på en måde dit kamera ikke kan forstå. Prøv at skifte krypteringsmetode, eller midlertidigt, så det helt fra, for at se om det så virker.
hvordan gør jeg det???

Jeg sidder netop med det helt samme problem, har du fundet ud af det?

Hej fugl1969 og tak for dit indlæg.

Du kan ændre krypteringen på det trådløse netværk ved at følge guiden nedenfor

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23680

Dog, istedet for at ændre SSID (Netværksnavn) og Passphrase (Netværksnøgle), ændrer du "Kryptering".

Eksempelvist kan du vælge "TKIP" og derefter klikke på Fluebenet i bunden, eller du kan vælge "AES" og igen godkende ved at klikke på fluebenet.

Jeg ville dog ikke gå ind og ændre disse indstillinger fra en trådløs enhed, da du i værste fald kan miste forbindelsen til netværket fra den, gør det istedet fra en kablet PC, på den måde er du sikker på at kunne komme til at ændre det igen, såfremt det viser sig ikke at virke.

Alternativt kan du kontakte vores Hotline på 70703030 og få booket en routersupport sag, hvor vi har kollegaer der kan gå ind og ændre disse indstillinger for dig.

Er du i tvivl om noget af det jeg har skrevet, eller har du spørgsmål, skriver du selvfølgelig bare igen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)