hurtigere bredbåndsforbindelse

• Deltager
  • 4 kommentarer
På TDC's hjemmeside tilbydes der hurtig bredbåndsforbindelse, op til 50 mBit.

Man bestiller og betaler, og så viser det sig, at hastigheden ikke er ændret, pga. at det teknisk ikke er muligt at øge hastigheden i det område, man bor i.

Jeg synes at der mangler en mulighed for, at kontrollere om det så også er muligt i det område, hvor man bor?

5 Kommentarer

Hej erimat

Du har ret det kunne være dejligt hvis der var sådan en mulighed, men det er vist desværre umuligt.

Jeg har læst mig frem til at forbindelserne til de forskellige adresser for modtagelsen af data, kan variere meget på grund af ydre omstændigheder. Elevatorer der ødelægger sinalet eller andre støj-sinaler, derfor er den eneste mulighed og sikreste metode at ringe til TDC, for at høre hvad en linie kan trække, før man bestemmer jeg til at  bestille en højere hastighed.

Nu ønsker jeg egentlig ikke at være uhøflig, MEN! Der er ikke noget der, teknisk set skulle forhindre TDC i, at forbedre forholdene. Jeg bor i et område, i vestjylland, vi kalder det "smørklatten", i forhold til Skive, Viborg, Herning og Holstebro. Et område, som ikke interesserer TDC, særlig meget, fordi der ikke er kundegrundlag nok. Teknisk set, kan det sagtens lade sig gøre, at øge båndbredden, men TDC vil ikke, på grund af, før nævnte grundlag. Jeg er TDC trio, samt TDC-mobil kunde, men jeg synes efterhånden at teknikken samt dækningen er alt for dårlig i mit område, så jeg overvejer alvorligt, at skifte til et fiberbredbånd firma.

Venligst

Hej erlmat

Det kan aldrig blive uhøftligt at påpeje fejl og mangler i noget som TDC kan rette op på.

Hvis du mangler en hurtigere forbindense, og har mulighed for fiber fra et andet selvskab, hvorfor gør du det så ikke?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg arbejder en del sammen med TDC - proffessionelt. Især her jeg gjort det tidligere....

Men det er da helt klart, at hvis man har mulighed for at få fiber fra en konkurrent - så er det sådan man skal gøre. Privat kunne TDC ikke levere mere end under 2 mbit til mig, så da jeg fik muligheden skiftede jeg da omgående. Nu har jeg 50/50.... Og kunne sagtens få en meget hurtigere forbindelse.

Jeg kan også se at mine kunder flytter lige så snart at de får muligheden. Så jeg kan heller ikke se hvad du venter på. Der kommer hele tiden nye teknologier, der kan presse mere og mere gennem kobberkablerne - men det er alligevel konstant bagud på points.

Vh

Peter

Der er ingen andre udbydere, som har det samme udbud af TV-kanaler, samtidig med TDC-play og hvad der eller er af udbud i forbindelse med mit abonnement. Men jeg holder et vågen øje med de andre udbydere, og så snart der dukker et tilbud op fra et af de andre udbydere, med de "samme" tilbud atf kanaler mv., så skifter jeg.

Venligst  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P