Hurtig PC langsom Apple

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har lige fået en 25/5 MB linje som jeg bruger trådløst, og den funker bare - sådan da. Når jeg tager en hastighedstest på forskellige PC versioner, så har jeg cirka 23 - 25 MB - og det er fint. Når jeg prøver en hastighedstest på iPad eller iPhone (f.eks. Ookla) så har jeg mellem 4 og 6 MB. Jeg har prøvet flere forskellige versioner til hhv. PC og Apple, men resultatet er det samme hver gang.

Nogen gode råd (ud over at droppe Apple produkter

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej S_Nybo

Hastighedstest er ikke kun afhængig af hastigheden på nettet. Der er også andet der indvirker på det. Operativsystem (Hvor god er den til at handle netværk), Hastighed på netkort, Antenne kvalitet på enheden, Hvordan man holder sin enhed (Hånden kan skærme signalet). Hvilket "netkort" der er brugt (nyt eller gammel chipsæt f.eks.)

Generelt kan jeg sige at min erfaring siger at Apple Ipad og IPhone produkter ikke er helt så gode på WIFI-net som f.eks. HTC, Samsung eller Nokia Lumia. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg har set mange eksempler på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)