Svar

hotline help og kontakt info

Synes det er for svært at anmelde fejl og finde kontaktoplysninger. Min homebox holdt op at fungerer i går aftes og efter flere genstart ser det ud til at være felj udefra. Og så gik jeg rund i kredsløb på min mobile gennem TDC websider uden at finde en hotline eller online fejlmeddelelses formular. Jeg kom altid tilbage til samme selfcheck siden. Mit område er ikke med i listen af kendte fejl så det er vigtigt for mig at komme i kontakt hurtigt med TDC så de kan gå i gang med at fixe problemet.

Hvad gør man så når dette sker? Jeg arbejder dels hjemfra og kan ikke noget uden internet.
icon

Bedste svar af steve_i 11 maj 2016, 20:20

Jeg har endelig fundet frem til det nummer som skal ringes til for at bede om teknisk hjælp i almindelige åbningstider. Men dette nummer burde være langt nemmere at finde. 

Mit problem er løst i mellem tid. Problemet var strømforsyning. Da jeg fik den ny homebox skiftede jeg strømforsyning ikke ude, da den ny og gammel var ens. Åbenbart gik et eller andet galt med den gammel, den duede ikke længere. Efter jeg skiftede over til den ny fik jeg internet forbindelse igen.

Men ... hjælpenummeret burde være nemmere at finde.

Se original

2 Kommentarer

Du har ret TDC et telefon selvskab uden kontakt telefon ???? Det er som DSB og andre halv offentlige firmaer
Jeg har endelig fundet frem til det nummer som skal ringes til for at bede om teknisk hjælp i almindelige åbningstider. Men dette nummer burde være langt nemmere at finde. 

Mit problem er løst i mellem tid. Problemet var strømforsyning. Da jeg fik den ny homebox skiftede jeg strømforsyning ikke ude, da den ny og gammel var ens. Åbenbart gik et eller andet galt med den gammel, den duede ikke længere. Efter jeg skiftede over til den ny fik jeg internet forbindelse igen.

Men ... hjælpenummeret burde være nemmere at finde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)