Homedisk - back up går i stå

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej !

Min back-up til homedisken går i stå.

Jeg har reset'et den, sat begrænsning fra 23:58 til 23:59 og har sat 0 i både op- og download, og så har jeg gendannet back-up'en - men ingen af tingene har hjulpet.

Min internetforbindelse er 20/2 Mbit.

Er der nogen der har gode idéer ?

På forhånd tak :-)

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jak_

Homedisk-loggen kan muligvis give et fingerpeg om, hvad problemet kan være.

Jeg har for længe siden oplevet, at en bestemt fil fik back-up'en til at gå i stå. Filnavnet fremgik af en fejlmeddelelse i loggen, og det var det, der ledte mid på sporet. Efter at jeg fjernede den pågældende fil fra Homedisken, kørte backup'en uden problemer.

For at udelukke, at en eventuel fejl i dine egne opsætninger på Homedisken skaber problemer, er det måske en idé at gå tilbage til standardindstillingerne, indtil du ser, at backup'en kører uden fejl?

Mvh

Stephen

Hej igen.

Jeg kan ikke se noget i loggen - hvis det er den der ligger under advancerede indstillinger - og under vedligeholdelse. Der står slet ingen filnavne der.

Homedisken har ikke kørt i ca 1/2, men nu var det på tide at få den i gang igen. Den er ikke meget mere end 1 år gammel, for den forrige gik pludselig "kold".

Måske forstår jeg ikke opsætning af "periode for begrænsning af båndbredde". Hvis jeg IKKE ønsker nogen som helst begrænsning - hvordan skal den så stå ?

Hov - netop i skrivende stund har den flyttet sig ganske lidt... MEN - er der ikke meningen, at den kun skal tage back-up af de nye eller ændrede filer ?

Den har nu været over 1½ time om at kopiere et word-dokument på 325 kb....

TAK for hurtigt svar :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

For nogle dage siden klikkede jeg på "Genetabler database", fordi jeg gerne ville have checket filerne på min Homedisk med min onlinebackup og sikre, at der er taget backup af alle filer. Det plejer man at kunne, uden at alle filer overføres igen. Men lige siden har min Homedisk kørt uafbrudt, og den er tilsyneladende ved at overføre alle mine 170 GB igen!!??

Nu kan jeg trods genstart af Homedisken slet ikke komme ind på den, og den må være overbelastet, for min browser venter hele tiden på forbindelse. Jeg kan ikke huske, hvordan jeg har sat begrænsningerne, eller hvordan de skal stå, for at Homedisken kører uden begrænsninger. Så det kan jeg desværre ikke hjælpe med p.t. Trist humørikon

Jeg kunne godt have mistanke om, at der i øjeblikket er noget i hele backupproceseen, der et eller andet sted ikke kører helt, som det skal, så jeg har besluttet at se tiden lidt an. Men hvis ikke det bliver bedre, så finder jeg nok en anden "backupleverandør" Humørikon frustreret

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)